Diverse God Farsdag?

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.864
Antall liker
17.407
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Siden de aller aller fleste her inne er menn, så er antagelig en god bunke av oss fedre.
Så da spør jeg; Har du en god Farsdag så langt?
Bilder ikke påkrevd, men ønskelig :)
 

T-1

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.08.2015
Innlegg
3.114
Antall liker
9.645
Sted
Bergen
Torget vurderinger
33
En flott start på dagen med gaver på senga å kaffe på kanna. Fikk de obligatoriske sokkene å ei skive fra Jack white icky-thump-photo-u2.jpeg.jpg
 

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.804
Antall liker
5.450
Sted
Holmestrand
Ingen oppmerksomhet så langt, bortsett fra et par gratulasjoner på SMS. Det holder akkurat.
Nå kommer eldste datter m samboer og 2 barnebarn til middag.
Akkurat det jeg ønsker meg.
:)
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.280
Antall liker
11.035
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Ingen oppmerksomhet, annet enn at jeg gjort oppmerksom på farsdag før helgen. Jeg er tidlig oppe. Lager stor søndagsfrokost mens andre sover, rydder, spiller musikk, går en tur i solen. Runder av med et varmt bad. Alene. Før jeg lager middag til familien.
Litt sur, ja.
 

Dr Dong

Æresmedlem
Ble medlem
23.01.2011
Innlegg
14.505
Antall liker
14.002
Sted
landskapet uten motstand
Torget vurderinger
1
dette er en tråd som ikke har annen hensikt ennå stigmatisere alle de som ikke er fedre. ??????

jeg ber unga - som etter sigende selv har barn - om å holde seg vekk fra slike dager som bare er til for en bunnlinje. det er farsdag hver dag!

mvh

gretten far.
 

Daniel62

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2014
Innlegg
2.545
Antall liker
785
Veldig hyggelig farsdag for meg. Små, rimelige og fine gaver. Og, ikke minst, personlige hilsener på kort - fra begge barna. Og gleden enda større da vi fikk besøk av barnebarn. Og så fikk alle servert far sin egen fårikål til middag.

00000IMG_00000_BURST20191110110706667_COVER-01.jpg
 
Sist redigert:

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.280
Antall liker
11.035
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Fin dag, selv om familien sover til langt forbi lunch. Omsider våkner de, og kan glede seg over fars lammeragu.
Da løsner det, og blir svært så hyggelig.
Min datter i Bergen tagger meg i anledning dagen på FB under dette bildet. Treffende.
Screenshot 2019-11-10 at 21.10.53.jpg
 

hel-elt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2009
Innlegg
462
Antall liker
102
Har vært i bursdagsselskap hos barnebarn med gode kaker, kjekt det. Fikk den obligatoriske posen med forskjellig godt øl til farsdagen av døtrene mine:D
 

Daniel62

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2014
Innlegg
2.545
Antall liker
785
dette er en tråd som ikke har annen hensikt ennå stigmatisere alle de som ikke er fedre. ������

jeg ber unga - som etter sigende selv har barn - om å holde seg vekk fra slike dager som bare er til for en bunnlinje. det er farsdag hver dag!

mvh

gretten far.
Jøss så gretten da. Tullball! De som ikke har egne barn har kanskje en far selv, eller en partner som har en far, eller på en eller annen måte kjenner en mann som er ensom og kunne trenge litt oppmerksom på en ellers mørk og trist novembersøndag.
Det å "ha en god farsdag" kan jo like mye gjelde følelsen av å ha gledet en far .........

edit: glem dette - doktoren var ute med litt humor :)
 
Sist redigert:

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.115
Antall liker
9.427
Heldigvis er mine barn såpass oppegående at de motstår kapitalistiske krefter og unnlater å gå i den kommersielle fellen ved å kjøpe noe overpriset ræl bare fordi det er farsdag.

Edit: Nå popper det inn med fantastiske tilbud i anledning Singles day, hva nå enn det er. Fantastiske tilbud, kun i dag!!!
 
C

Cyber

Gjest
Heldigvis er mine barn såpass oppegående at de motstår kapitalistiske krefter og unnlater å gå i den kommersielle fellen ved å kjøpe noe overpriset ræl bare fordi det er farsdag.

Edit: Nå popper det inn med fantastiske tilbud i anledning Singles day, hva nå enn det er. Fantastiske tilbud, kun i dag!!!
Kjøper det samme hvert år til opphavet: Mokkabønner og nye sokker. :)

Fikk av nye sokker av mine egne. Helt supert, en skal ikke kimse av noen par nye sokker.
 

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
8.507
Antall liker
6.895
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Var innom Elkjip i dag, og så de hadde singles day. Mon tro om de kjører tilbud på Hitachi Magic Wand til single damer?

Johan-Kr
 
Topp Bunn