GLL's store sommeravslutning

8

8x12_TOM

Gjest
Minner om at det er sommeravslutning på terrassen min 26/6-2015. Ta med litt grillmat og godt drikke, og gjerne litt godt humør:)
Og for Geir Arne og Torbjørn kan jeg opplyse at vannet i bassenget holder ca 29 grader celsius.

Mvh-
Tor
 

januscp

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2012
Innlegg
800
Antall liker
339
Torget vurderinger
10
Blir reprisen bedre enn originalen - med respektive tilstede? eller bare mer sivilisert? eller kanskje tvert om?
Min lille krokodille blir med, oppfordre andre til å få med sin egen drage der hjemmefra;)
 
8

8x12_TOM

Gjest
Det er ikke godt å si, foreløpig har ikke interessen vært påtrengende her. Eneste jeg vet kommer, er du, med egen drage, Geir Arne og meg med overkommandoen - det blir fest det:rolleyes: Håper jo på noen flere da:)
 

januscp

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2012
Innlegg
800
Antall liker
339
Torget vurderinger
10
Hva er status nå da - dvs hvem kommer egentlig til freddan...:confused:
 
8

8x12_TOM

Gjest
Vet ikke så mye mer enn det som har kommet fram i tråden her, men ser det er nevnt 8 stykker i en e-post. Det er bare komme, og ikke skal vi si at dere har vært her heller, hvis det er viktig å være anonyme;)
 

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Innlegg
3.970
Antall liker
10.453
Sted
Skien
Litt usikkert om vi for til å komme men skal prøve. Ringer deg på Fredag Tor vis jeg å Vigdis for mulighet.

Mvh: Espen L
 

januscp

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2012
Innlegg
800
Antall liker
339
Torget vurderinger
10
kom igjen nå folkens, kjenn eders besøgelsestid - detta har vært en veldig hyggelig tildragelse de siste årene. fjorårets varte til det ble lyst, og vel så det...
 
8

8x12_TOM

Gjest
Snakka med Espen og Geir Arne i dag, og det kan se ut som det blir brukbart med folk. Alt over ti er storslått i denne sammenheng:)
 

januscp

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2012
Innlegg
800
Antall liker
339
Torget vurderinger
10
litt for mange "vinglepettere" i påmeldingsprosessen synes jeg. hva faen er det som kan være så vanskelig med å bestemme seg for enten eller da....kommer kanskje ja, nei forresten, jo, elller ja nei litt senere kanskje.... bare til å bli sprø av...:rolleyes:
 
8

8x12_TOM

Gjest
Takker alle for en fin aften:) vi ble vel 13 stk med stort og smått.
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Takk til alle som gjorde dette til en minnerik aften ( inkl den kvinnelige bartenderen på den brune puben i sentrum )
 

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Innlegg
3.970
Antall liker
10.453
Sted
Skien
Takk for en veldig hyggelig kveld hos deg Tor:)
Yvonne er jo en klassiker å vi fikk det rett så hyggelig der også utpå natten :)

Mvh: Espen L
 
Topp Bunn