GLL's lille sommeravslutning 2014

8

8x12_TOM

Gjest
Da får jeg som vert, takke alle som møtte opp og gjorde dette til en hyggelig aften.
Synes det er hyggelig å ha slike litt uhøytidelige treff der vi kan kose oss som en dynamisk gruppe uten at vi ikke nødvendigvis må være så jævlig homogene.
Mangfold, og en innstilling om at dette bare er en hobby som alle kan drive i hvilken retning som ønskes, er en god start for å få et godt samhold i gruppen

Litt alvor på agendaen var det, masse skryting og juging, noe mat og masse drikke, og selvfølgelig litt bading på de aller ivrigste
Jeg tok ingen bilder, men kanskje noen andre kan dokumentere litt med bilder etter hvert.

Mvh-
Tor
 
Sist redigert:

januscp

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.01.2012
Innlegg
800
Antall liker
339
Torget vurderinger
10
Tiltredes, bilder kommer når jeg blir edru nok til å plugge kameraet inn i USB kontakten...:p;)
 

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Innlegg
2.185
Antall liker
1.288
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Hei Tor, takk for en hyggelig kveld og ikke minst det utrolige flotte anlegget og lytterommet du har bygget opp. Veldig flott lydbilde og en dynamikk som jeg aldri før har hørt (også ved lydnivåer som er helt hinsides... ;) ). Synd jeg måtte dra så tidlig :'(
 

ganilsen

Bransjeaktør
Ble medlem
14.02.2008
Innlegg
2.171
Antall liker
670
Sted
Porsgunn
Torget vurderinger
4
Takk for gjestfriheten Tor! Og takk til alle andre for en herlig stemning!

En lang og hard dag ble det. Mye drikke, god mat og en del bading ble det. Glad den bålpanna varmet slik den gjorde! :)

Takk for en utrolig fin avsluttning! :D

P.S: Anlegget var sånn midt på treet, så det gidder jeg ikke utdype noe mer. :p


Geir Arne
 
  • Liker
Reaksjoner: 2m

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.539
Antall liker
27.477
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Det var synd at jeg ikke fikk det med meg. Tor hadde invitert meg, men jeg hadde hverken anledning eller overskudd til å delta den kvelden.

mvh
 
8

8x12_TOM

Gjest
Takk for gjestfriheten Tor! Og takk til alle andre for en herlig stemning!

En lang og hard dag ble det. Mye drikke, god mat og en del bading ble det. Glad den bålpanna varmet slik den gjorde! :)

Takk for en utrolig fin avsluttning! :D

P.S: Anlegget var sånn midt på treet, så det gidder jeg ikke utdype noe mer. :p


Geir Arne
Synes ikke anlegget var helt i toppform denne dagen jeg heller, men det skal sies at det er tunet meget nøytralt, så vann i øra og promille er et dårlig tweak;)
 

ganilsen

Bransjeaktør
Ble medlem
14.02.2008
Innlegg
2.171
Antall liker
670
Sted
Porsgunn
Torget vurderinger
4
Det var nok et hint av ironi i kommentaren min. Gikk fint å nyte musikk i lytterommet. :)


Geir Arne
 

emokid

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2004
Innlegg
5.231
Antall liker
6.332
Så ut som om dere hadde en hyggelig kveld! PS 8X12, du kunne vel ikke "diy deg", heter det :)

Blir det ett godt opplegg for GLL videre?
 
8

8x12_TOM

Gjest
Hei Tor, takk for en hyggelig kveld og ikke minst det utrolige flotte anlegget og lytterommet du har bygget opp. Veldig flott lydbilde og en dynamikk som jeg aldri før har hørt (også ved lydnivåer som er helt hinsides... ;) ). Synd jeg måtte dra så tidlig :'(
Takk for det, og ta gjerne turen tilbake for å råde over lytteposisjonen i så mange timer du måtte ønske, og gjerne med egen musikk på minnepinne.
Har et par triks jeg gjør med anlegget som jeg mener bestemt heiser ytelsen noen hakk til.:)
 
  • Liker
Reaksjoner: 2m
8

8x12_TOM

Gjest
Så ut som om dere hadde en hyggelig kveld! PS 8X12, du kunne vel ikke "diy deg", heter det :)

Blir det ett godt opplegg for GLL videre?
Det må nesten den nyvalgte formannen, som på tro og ære lovet å være mer til stede, svare på:)
 

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Innlegg
5.715
Antall liker
1.259
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
Så ut som om dere hadde en hyggelig kveld! PS 8X12, du kunne vel ikke "diy deg", heter det :)

Blir det ett godt opplegg for GLL videre?
Det må nesten den nyvalgte formannen, som på tro og ære lovet å være mer til stede, svare på:)

.....som han ikke har gjort til nå.....

Takk for sist alle sammen, og takk for nydelig lyd, mat, badevann etc etc Tor Arne.

Stikker på ferie et par dager denne uken men lover å komme tilbake med en mail som forklarer intensjonen med GLL videre. Dere som leser dette og ikke er med på dagens mailingliste bør sende meg en pm og melde dere inn!

:cool:

BTW, her er sommerens hotteste gadget:

fleshpad-590x330.jpg


Også en liten statement:

vegg.jpg
 
Topp Bunn