Når du nevner det, så er det vel heller "dårlig media verk".GnR3 skrev:Flott media verk, bilde 1 og 2 er fra en annen kamp, se jakke, stol, skjegg...
Ikke faen om den dama bruker nøyaktig samme tøyet på to slike kamper. Sannsynligvis lengre mellom bildene enn det gir inntrykk av, men dog.GnR3 skrev:Flott media verk, bilde 1 og 2 er fra en annen kamp, se jakke, stol, skjegg...
Cheerleader-bærtene bruker sannsynligvis samme tøyet på alle slike kamper. Den godeste Fru. Beckham er ikke med på det to første bildene i det hele tatt, så det er tydeligvis flere her som blir distrahert av hotpants og bare mager.Honkey-Chateau skrev:Ikke faen om den dama bruker nøyaktig samme tøyet på to slike kamper. Sannsynligvis lengre mellom bildene enn det gir inntrykk av, men dog.GnR3 skrev:Flott media verk, bilde 1 og 2 er fra en annen kamp, se jakke, stol, skjegg...
... Selv om en er på slankekur...Cobra2 skrev:Jeg prøvde å fortelle min X at det måtte være lov å se på menyen, selv om en er på slankekur...?
Arne K
Kanskje (?) derfor har jeg ikke lenger noen kone? ;DImperial skrev:... Selv om en er på slankekur...Cobra2 skrev:Jeg prøvde å fortelle min X at det måtte være lov å se på menyen, selv om en er på slankekur...?
Arne K
:Hva sa hu da?
mvh