Gjett hva som lå i postkassa idag?

Nettbrum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.10.2004
Antall liker
0
Ble skikkelig spent jeg. Trodde det var Fidelity som lå i postkassen din. Men det er kanskje for mye forlangt at det kommer før påske...

erio

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.10.2004
Antall liker
0
#¤"!&"!&/#&&¤ Jeg har ikke fått noen stereophile-blader og jeg bestilte abbonementet mitt før jul og kundeservicen til Stereophile er ikke akkurat rask, virker som om de sender mail med eselkjerre istedet for over internett!

Gbatokai

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.03.2002
Antall liker
45
Sted
Oslo
Torget vurderinger
3
#¤"!&"!&/#&&¤ Jeg har ikke fått noen stereophile-blader og jeg bestilte abbonementet mitt før jul og kundeservicen til Stereophile er ikke akkurat rask, virker som om de sender mail med eselkjerre istedet for over internett!
Det er litt sånn at du enten greier å abonnere på det, eller at du ikke greier det. Jeg greide aldri å komme i mål, selv ikke etter flere e-poster til forskjellige instanser.

Typisk svar var "vent et par uker, så er det i orden" - men det ble det aldri.

janhella

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.09.2004
Antall liker
0
Stereophile svikter aldri, det er alltid på plass når det skal :)

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Jeg fikk mitt første eks i dag...Abbonementet er faktisk en gave fra min bedre halvdel.. :) Og for ordens skyld , det er sendt med DHL, så de har nok sluttet med eselkjerrer. Ville nok prøvd en mail til kundeservice hos Stereophile, selv om det kan ta tid å få svar.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.595
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Jeg har ikke fått det enda. Men det pleier aldri å være langt unna.

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Stereophile May utgaven.

JPPI
Hva :eek: :mad: jeg som ikke engang har fått April utgaven, og når jeg purret på den fikk jeg tilsvar at April utgaven ikke kom ut før 10 April. og nå har dere fått MAI. Når fikk dere April nummeret egentlig??

HJÆLP, nå føler jeg meg lurt!!

mvh
Sleiven

janopseth

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.11.2005
Antall liker
2
Hva :eek: :mad: jeg som ikke engang har fått April  utgaven, og når jeg purret på den  fikk jeg tilsvar at April utgaven ikke kom ut før 10 April.  og nå har dere fått MAI. Når fikk dere April nummeret egentlig??

HJÆLP, nå føler jeg meg lurt!!

mvh

Sleiven
Sånt er kjipt, jeg fikk vel april utgaven i mars tenker jeg.

Sjekket bak på pakkeslippen som adressen min står på, på mai utgaven, det strår det 160306, regner da med at den ble sendt den 160306.

Jeg begynte vel å abb. i november men fikk ikke mitt første blad før i sluttet av januar (feb issue)

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
4
Satser på å få Aug. utgaven jeg som nettopp har bestil abonement...

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Fikk akkurat may utgaven selv på Zinio... over nett!

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Har dere fått April OG may nummeret av Stereophile.
Ved min purring på april nummeret så påstar abonnements avdelingen at April ikke kom før 10/4 og at mai kommer 9.mai.

Jeg leste jo vitterlig her at dere har fått både april og mai i posten ,eller hva ??? :eek:

Dear Mr.
We apologize that you missed your April 2006 issue and for any inconvenience it may cause. We have extended your subscription to compensate you for the issue you did not receive. Your new expiration date is October 2006. Your May 2006 issue should arrive by 05/09/06.

The Newsstands receive their issues before subscribers due to the fact they are delivered by bulk mail. Home deliveries are delivered by surface mail and are delivered to central post offices and then to the individual post offices. Therefore, subscribers do not receive their issue before the newsstands do

Forundret
mvh
Sleiven

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Ja, jeg har for lengst mottatt april 2006 og nå på tirsdag lå mai 2006 i postkassen. Jeg har nå abonnert på Stereophile i litt over to år, og den har alltid kommet en god måned før Narvesen har den i sine hyller. Kun en gang har et nummer uteblitt, men da ettersendte Stereophile dette til meg (fikk ikke tilbud om utvidelse av abonnementstid slik de tilbyr deg!)

O

om.s

Gjest
Ang levereranser så er deg meg en liten gåte, at det går mer punktlig og regelmessig å få mine to blader fra USA enn mitt ene fra Norge til tiden....

mvh

Topp Bunn