I kveld fikk jeg endelig sett nærmere på det nye oppsettet til GjeEsp. NAT monoblokkene er rett og slett nydelige! Store, men absolutt en verdig medspiller til de enda mer skjønne høyttalerene. Tidligere, mens MC275 monoblokkene drev Guarneriene, følte jeg aldri den fortryllende mellomtonen, som jeg vet disse høyttakerene kan prestere, kom helt til sin rette. Det fungerte bra på enklere akustisk musikk, men med en gang det ble litt mer komplisert følte jeg at høyttalerene låt anstrengende og innestengt. Noe av dette kunne bortforklares med akustiske problem, men det var noe som skurret.
Med NAT er dette løst! Her er det full match og synergi som gav meg følelsen av at musikken gang på gang "flørtet" med meg. Det låter varmt, litt mot det mørke. Spesielt mellomtone og øvre bass er svært åpent, naturlig og fløyelsmyk. Som jeg sa til deg, GjeEsp, dette låter slik en god Amarone smaker
Bravissimo!
Med NAT er dette løst! Her er det full match og synergi som gav meg følelsen av at musikken gang på gang "flørtet" med meg. Det låter varmt, litt mot det mørke. Spesielt mellomtone og øvre bass er svært åpent, naturlig og fløyelsmyk. Som jeg sa til deg, GjeEsp, dette låter slik en god Amarone smaker
Bravissimo!