Neeeei, vi trøndere er glade i å klatre i trær vi. Tilfeldig at Iron Maiden spilte tror jeg.Trane skrev:
Hehe...kanskje unødvendig med videre sammenligninger... ;Dtoriamos skrev:Neeeei, vi trøndere er glade i å klatre i trær vi.
Gjerrig? Billett koster rundt 600 kr for slikt. Det spørs om ikke det begynner å nærme seg smertegrensa for enkelte?Trane skrev:
Her tenker du på Tarzan formodentlig? Joa - vi trøndere ER veltrente.Trane skrev:Hehe...kanskje unødvendig med videre sammenligninger... ;Dtoriamos skrev:Neeeei, vi trøndere er glade i å klatre i trær vi.
Var vel heller kameraten hans som falt meg i hu. Cheeta hadde riktignok hatt vett til å holde seg vekk fra slik forferdelig støy&rabalder....toriamos skrev:Her tenker du på Tarzan formodentlig? Joa - vi trøndere ER veltrente.Trane skrev:Hehe...kanskje unødvendig med videre sammenligninger... ;Dtoriamos skrev:Neeeei, vi trøndere er glade i å klatre i trær vi.
Selv er jeg 50, og har stort sett råd til det jeg vil, men det må vel svi for studenter og skoleelever?Trane skrev:..
Forøvrig er jeg ikke uenig i at billettprisene begynner å bli ille fæle, xerxes.