GIK Acoustic, vennetråd

ynot

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2006
Antall liker
1.986
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Jeg fikk min første pakke fra Gikacoustics.eu i dag og tenkte å se om det var en vennetråd, men fant ingen så jeg starter.

Jeg har kjellerstua full av saker fra Vicoustic, men når jeg solgte noen VicPattern så ble jeg gjort oppmerksom på Gikacoustics.eu.

Nå har jeg begynt å pynte litt i stua også og da ble det GIK jeg gikk for.
Kjærringa ville ha noen ord med i laget angående farge- og stoffvalg, ellers var det bare lovord om å få dempet stua også.

Etter en lang maildialog med GIK så starter jeg med Tri-Traps i hjørnene bak høyttalerne.
De har en fantastisk oppfølging og så langt kan jeg ikke si noe annet enn at det er veldig bra kundebehandling.

I dag kom første pakken derfra. Dessverre så har posten/bring rotet litt så jeg mangler en pakke. Har jo tenkt å la bassfellene gå fra gulv til tak 🙂
Vel, jeg dyttet de to jeg har fått inn bak høyttalerne og pokker som det har god effekt.

Vicoustic er bra, men inntrykket av GIK er mye bedre og ikke minst så er de vesentlig mye mindre dyre ( tipper halve prisen) og førsteinntrykket er enda bedre.
De leverte ganske så raskt. De er custum stoff, farge og lengde og likevel klarer de å leverte på under 14 dager, fra jeg bestilte til første pakken sto i gangen.

Hvis inntrykket vedvarende så blir nok vicoustic i kjellerstua oppgradert til GIK Acoustic.

20220201_103056.jpg
20220201_103041.jpg
20220201_103049.jpg

Topp Bunn