Gave til fruen.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Ikke tøfler. Pledd.. Hun sitter jo i ro hele tiden, mens en brunstig alfahanne stormer rundt i leiligheten.

KJøp dama ett pledd. Som hun kan kose seg med i sofaen.

Mens du stormer rundt.

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.103
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
oddgeir skrev:
Ikke tøfler. Pledd.. Hun sitter jo i ro hele tiden, mens en brunstig alfahanne stormer rundt i leiligheten.

KJøp dama ett pledd. Som hun kan kose seg med i sofaen.

Mens du stormer rundt.
Hehe - hvem stormer rundt? Ikke jeg, i hvert fall.

Kunsten er jo å få det til å se ut som om man gjør noe og at man gjør det med godt humør - uten at man egentlig gjør det. Med litt erfaring - som jeg har mye av - lærer man seg fort hva som virker og ikke virker. Man trenger altså ikke å gjøre veldig mye. Med erfaring slipper man unna med å gjøre nesten ingenting. Det er der jeg er nå - med all min erfaring. Jeg støvsuger f.eks. aldri mens fruen er ute - slikt blir mest verdstatt når hun ser det. Særlig dette med å støvsuge rundt hifien. Jeg kan godt gjøre det mens hun er ute - det tar noen timer bare å koble seg til og fra, og flytte på alle boksene - men det er jo slikt usynlig arbeid som må ses og høres for å bli lagt merke til og verdsatt. Samme med gressklipping - gressklipperen bør absolutt mosjoneres mens hun har anledning til å høre bråket. Gresset skal jo klippes uansett - det gjelder bare å velge det mest effektive tidspunktet.

Slipper i hvert fall å bruke tid på å gruble på hva jeg skal kjøpe til henne på denne måten. Og å bruke tid på å kjøpe det også. Fungerer aldeles utmerket for kona og meg - hun kjøper jo ikke noe til meg heller.

Topp Bunn