Gamle hifisentralen?

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
Er det mulig å komme inn på gamle hifisentralen (forumet) ?
Det var en tråd jeg skulle sjekket der, men finner ikke linken til den

Mvh Jan I

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Den ble tatt bort for en stund siden - beklager.

Mvh
Høvdingen

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.264
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
Hei sann.
Har et spørsmål jeg lurer på: Hvor mye av gamle hifisentralen blir "borte", og hvor mye blir med videre?
Tenker f eks på alle trådene i mitt anlegg-tråden. Det hadde vært kjekt å kunne få de lastet over fra gamle hfs til hfs3 uten at alle må gjøre jobben selv en gang til....

mvh
Proffen

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Hei sann.
Har et spørsmål jeg lurer på: Hvor mye av gamle hifisentralen blir "borte", og hvor mye blir med videre?
Tenker f eks på alle trådene i mitt anlegg-tråden. Det hadde vært kjekt å kunne få de lastet over fra gamle hfs til hfs3 uten at alle må gjøre jobben selv en gang til....

mvh
Proffen
Tenker du på Hifisentralen1 - de innleggene eksisterer kun i en backup lokalt hos meg.

GjeEsp

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.09.2006
Antall liker
115
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Nå har det vel blitt informert om det opptil flere ganger, men, slik jeg har forstått det ligger alle trådene fra "mitt anlegg" på hfs2 her på hfs3 i sin opprinnelige form. Oppsett og galleri i hfs3 virker noe annerledes enn hfs2 slik at galleri og diskusjonstråd rundt eget anlegg kjører parallelt men allikevel adskilt ved at bilder kan sees for seg. Jeg synes dette virker veldig bra det lille jeg har sett så langt.
Innlegg skrevet i tråder på hfs2 etter ( var det 26/4???) har ikke blitt flyttet og det må hver enkelt som ønsker det gjøre selv slik jeg har forstått det, helt grei og ryddig ordning som det også er gitt rikelig info om.

Mvh
Gjert

Topp Bunn