Fysisk fostring for våre håpefulle

Kor mykje tid forpliktar du deg til å bruke dei neste 30 dagane til fysisk aktivitet saman med barn

• 4 timar - 1 t. kvar veke

Stemmer: 0 0.0%
  • 8 timar - 2 t. kvar veke

• 12 timar - 3 t kvar veke

• 16 timar eller meir (4t/v)

• Orkar ikkje

• Totalt antall stemmer
    0

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Det er viktig at neste generasjon har gode modellar med tanke på fysisk fostring, at dei får gode vanar for fysisk aktivitet, og ikkje minst treng dei å vere aktive her og no. Dette er oppgåver som er for viktige til å settast bort til tilfeldig offentleg administrasjon, og vi hifisentral-idealistar tek no eit skippertak med tanke på å få ungane aktive.
Ein liten tur kvar dag er kanskje det aller beste, men truleg vanskeleg å få til. Då kanskje heller ein helgatur? Eller vere med på leikeplassen/bana? Kor mykje orkar du å engasjere deg?

S

slowmotion

Gjest
Orker ikke.

Dessuten driver begge nevøene mine med tae kwon do,
så jeg regner med de er i mye bedre fysisk form en meg... ;D

;)

G

Gjestemedlem

Gjest
Hvis jeg får barn noen gang skal de settes bort på kostskole til de er minst 12 år og er i stand til å føre en fornuftig samtale. Ingen grunn til å kaste bort til på å bli kjent med dem før de er i stand til dette.

cannot

Hi-Fi interessert
Ble medlem
31.03.2006
Antall liker
0
50 timer eller mer....lett :)

mvh kenneth

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.680
Torget vurderinger
12
Gjestemedlem skrev:
Hvis jeg får barn noen gang skal de settes bort på kostskole til de er minst 12 år og er i stand til å føre en fornuftig samtale. Ingen grunn til å kaste bort til på å bli kjent med dem før de er i stand til dette.
Heldig for dine eventuelle arvinger at du spøker her ellers spøker det for de (festlig humor). Du skulle bare visst hvor mye moro man kan snakke om sammen med en 4-åring f.eks. De samtalene er snart de mest fornuftige jeg hører. Trur eg.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Gjestemedlem skrev:
Jaja!
Hugs - ein er ikkje nøydd til å forplante seg....

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Audiophile-Arve skrev:
Jaja!
Enkelte burde få skattelette for frivillig kastrasjon! ;D

G

Gjestemedlem

Gjest
Spiralis skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Jaja!
I allefall fratrekk for utgifter til guvernante for småkryp under opplæring.

Små barn bråker og lukter ille, litt større barn bråker og ødelegger ting, etterhvert lærer de seg å bråke ute, så lærer de seg å lese og sitte i ro endel år, og til sist er de klar for sosialisering og dialog, og kan få returnere til barndomshjemmet for en meningsfylt barndom og videre dannelse.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
2-åringen herjer jeg med hver dag, merkelig at han ikke får rendt fra seg i barnehagen.
13-åringen trener håndball og/eller fotball hver dag, så han får mer enn nok trim allerede.
Utfordringen er 11-åringen, som har avsluttet RG-treningene for sommeren. Det er ikke lett å finne på noe for henne, og i tillegg ha overskudd til det etter at 2-åringen har lagt seg. Småtroll har en tendens til å ta det meste av tiden og overskuddet. Men det er hun som trenger fysisk fostring mest. Ikke enkelt det der...

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
BT skrev:
2-åringen herjer jeg med hver dag, merkelig at han ikke får rendt fra seg i barnehagen.
13-åringen trener håndball og/eller fotball hver dag, så han får mer enn nok trim allerede.
Utfordringen er 11-åringen, som har avsluttet RG-treningene for sommeren. Det er ikke lett å finne på noe for henne, og i tillegg ha overskudd til det etter at 2-åringen har lagt seg. Småtroll har en tendens til å ta det meste av tiden og overskuddet. Men det er hun som trenger fysisk fostring mest. Ikke enkelt det der...
Trampoline er et bra tips. Veldig populært hos oss, de er mye der. Kjekt for voksne og. ;D

Ellers synes jeg at ungene er mye mer på turer arrangert av skolen enn vi var da jeg gikk på skole.

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
934
Gjestemedlem skrev:
Spiralis skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Jaja!

Små barn bråker og lukter ille, litt større barn bråker og ødelegger ting, etterhvert lærer de seg å bråke ute, så lærer de seg å lese og sitte i ro endel år, og til sist er de klar for sosialisering og dialog, og kan få returnere til barndomshjemmet for en meningsfylt barndom og videre dannelse.
Problemet ditt er at det viser seg vanskelig å komme til siste pkt uten opphavets medvirkning fra starten av.

G

Gjestemedlem

Gjest
Gjest skrev:
Gjestemedlem skrev:
Spiralis skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Jaja!

Problemet ditt er at det viser seg vanskelig å komme til siste pkt uten opphavets medvirkning fra starten av.
Sant nok.

Kanskje adopsjon er en bedre løsning på slikt. Når det kommer til HiFi er det jo ofte svært gunstig å handle på bruktbørsen.

Topp Bunn