Strøm relatert Furutech NCF clear line

Armand

Bransjeaktør
Ble medlem
13.08.2005
Innlegg
2.965
Antall liker
7.015
Sted
Kongsberg
Må bare erkjenne at jeg gjør et og annet dustekjøp. Beklager det, overfor de som er veldig imot at folk gjør dumme kjøp.Jeg har ikke så stort budsjett, så de dyreste tabbene får jeg ikke gjort. Jeg liker også best å teste ting hjemme først, men det hender at jeg slurver med det

Jeg har faktisk kjøpt en stk av denne Furutech NCF Clear Line, og har testet den mange steder. Jeg har ikke har klart å høre noen forskjell med akkurat denne, og likevel står den fortsatt plugget i. :ROFLMAO:
Jeg har kjøpt slike strøm-/støy-mod dingser fra flere produsenter, og synes som regel at jeg kan oppfatte forskjeller til det bedre. Grunnen til at jeg driver med denne interessen, er nettopp gleden over hva jeg innbiller meg at jeg hører. Jeg handler stadig ting jeg kan for lite om - som bilkunde, på polet (de er som regel flinke forresten), eller i helsekosten - jøje meg, jeg går på noe røveri. Noen av de som selger er gode til å vekke tillit, og de kan være gode til å fremstå som eksperter. En del bunnsolide eksperter får ikke til å kommunisere tillitsvekkende og troverdig. Og noen eksperter tar feil.
Jeg synes fortsatt at lyd og hifi er gøy, liker godt å prøve ting selv. Jeg har ikke nok kunnskap til å gjøre bare riktige valg - og for meg ville det ha vært en helt annen interesse - ett kjøp, alt på plass, ferdig!
Tror at vi som er sære nok til å være innom hfs, kan være ganske forskjellige når det gjelder hva vi må gjøre for å kunne glede oss. Jeg trenger å høre på mange forskjellige ting. Det er også ganske artig å finne ut at noen ting ikke virker, eller at jeg sannsynligvis har klart å lure meg selv:)
Det er jo gøy å prøve forskjellige ting rundt denne hobbyen, så jeg er med på det. Handler inn ting jeg strengt tatt ikke trenger jeg også 😊
Jeg er ikke "i mot" at folk gjør dumme kjøp, så noen beklagelse er ikke nødvendig for meg i hvert fall 😄
Det å eie ting, - spesielt innenfor en hobby - handler om mye mer enn bare funksjon. Det er forventninger, estetiske hensyn, gleden over å kjøpe noe nytt, og mange andre faktorer.
Hva man svir av sine ervervede penger på er en privatsak.
Samtidig synes jeg det bør være plass til kritiske røster på dette forum som kan fortelle om tekniske innretninger som åpenbart er juks og fanteri.
 
Topp Bunn