Hei
Har slitt med at lyden nesten hele tiden er veldig dårlig på anlegget. Og jeg har sittet og vindusshoppet litt, og tittet litt Furutech e-TP60e.
Men det var noe som traff meg ganske godt i problemstillingen de la til grunn:
Om jeg har skjønt det riktig så er "polluted AC power" det samme som EMI, er dette en slags form for nettstøy?
Hvis dette er en effektiv løsning finnes det billigere alternativer som gjør en like god jobb?
Eller er det andre løsninger med andre metoder som er mer effektiv?
Har slitt med at lyden nesten hele tiden er veldig dårlig på anlegget. Og jeg har sittet og vindusshoppet litt, og tittet litt Furutech e-TP60e.
Men det var noe som traff meg ganske godt i problemstillingen de la til grunn:
Den beskrivelsen ang. lyden er nøyaktig det jeg sliter med, når det gjelder video problemet, så har jeg ved en tilfeldighet oppdaget "snøen" ved at jeg var veldig nær plasmatven, det er ikke synlig fra sofaen, men jeg har ikke dette problemet med lcd monitoren til pcen.How can you tell you’re a victim of polluted AC power? Listen and look for these symptoms:
Flat, hard, and grainy high frequencies, a thick and bloated midrange, fat, uncontrolled bass, and loss of air and soundstage stability.
On video displays the picture resolution is less than sharp, with “ghosting”, color shift, “snow”, or vertical and horizontal lines.
Om jeg har skjønt det riktig så er "polluted AC power" det samme som EMI, er dette en slags form for nettstøy?
Hvor effektiv er en slik løsning på dette problemet egentlig?The beautifully crafted special grade aluminum chassis effectively shields against another common problem,
RFI (Radio Frequency Interference), and a layer of Formula GC-303 blocks EMI (Electro Magnetic Interference).
Hvis dette er en effektiv løsning finnes det billigere alternativer som gjør en like god jobb?
Eller er det andre løsninger med andre metoder som er mer effektiv?
Sist redigert: