Funtimes - liten leilighet - OK lyd

chrrog86

Fersking
Ble medlem
22.02.2011
Antall liker
0
Hepp.

Jeg som de fleste andre må jo før eller senere poste et bilde av dagens oppsett. Har hatt alt for mye rart opp gjennom årene, men etter at det ble samboer og mindre byleilighet har kino og stooor stereo blitt byttet ut med en litt mindre stereo.

Er ikke en av de som slår seg til ro med ting, så det byttes og testes komponenter flere ganger i året. Så mye kan skje om man tør å følge tråden (og ikke minst komme med innspill og forslag!) 8)

Komponentene er ikke mange i dag, kort og greit fordi det er pc som er i hovedfokus når jeg hører musikk. Oppsettet:
- Klipsch RF-62mk2 (impulskjøp før påske, fortsatt under innspilling)
- Onkyo TX-NR808
- Hegel HD2 (min magiske engel)
- PS3 (spill og film)
- Enellerannen Yamaha CD-spiller fra midten av 90' til de få platene jeg fortsatt har
- Kabler kommer og går, men oppdaterer dette nærmere når jeg får den nyeste leveransen. Skal prøve litt diverse fra Monster av alle ting, men det blir gøy å se hvilke kvaliteter de har også.

Onkyo er nå til salgs, og jeg skal prøve min første rør-amp så snart jeg får somlet meg til å kjøpe. Blir i første omgang Music Angel KT88, ettersom den har fått masse skryt til prisen. Spent!

Som dere skjønner er det budsjettstereo i fokus hos meg, men det holder enn så lenge. Blir litt drapåfaktor igjen når vi engang skal bytte til enebolig ;D

Beklager bildekvaliteten! Kommer bedre etterhvert :)

-CR

Vedlegg

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.094
Torget vurderinger
1
Den MA'en er det litt potensiale i. Jeg har en som står klar til ombygging. Har tatt litt tid, men snart blir det demontering her (trolig neste uke).

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.182
Torget vurderinger
4
Spiller nok bra det der, har hørt RF82 og ble litt imponert.

chrrog86

Fersking
Ble medlem
22.02.2011
Antall liker
0
Anonym skrev:
Spiller nok bra det der, har hørt RF82 og ble litt imponert.
Det spiller helt greit slik det står i dag. Vurderte RF82, men etter litt rask vurdering av størrelse på rommet så var lillebroren et mye bedre valg. Er glad for det i dag!:)

Men pris/ytelse/lyd er definitivt i øvre sjiktet av hva man kan få for lite penger! ;)

-CR

Topp Bunn