Jøss, jo jeg har vel lest omtrent alt du har skrevet, Haakon!
OK, frem med Fidelity nr. 61 igjen, samt lese alt skrevet om Hegel HD25 på audiofidelity.no også.
Først, Haakon, skal jeg innrømme at den gang var ikke Hegel HD25 så aktuell for meg = jeg leste ikke din omtale med lupe = jeg hadde glemt hva du (og Knut) skrev den gang.
OK, dette er nå gjenlest. Og først nå fra meg; 1000 takk for bryderiet med å utprøve volumkontrollen også. Fordi jeg selv i en butikk ikke klarer å stå der og vri på denne, og med det kunne mene eller vite hvor bra eller ikke bra den er. Noe du/dere og andre hi-fi journalister er de eneste som kan, i tillegg til at det sitter en masse halvraringer hjemme og mener det dere skriver er bare tullball.
Eneste aber, med å gjen-lese gamle Fidelity, forresten. Er at man blir litt sånn forbanna. Irritert! På alle annonsørene som IKKE forstod å vise sin besøkelsestid i Fidelity, som jeg mener er årsaken til at dere la inn årene - dvs. ikke god nok lønnsomhet - og hvorfor skal man da fortsette med noe som helst...?
Har sagt det før, i en annen tråd her, at jeg ikke fatter at det ikke finnes en Mikael Dreggevik fyr til her i Norge med så mange rikinger. Som i stedet for å kjøpe opp en forsterkerprodusent i stedet hoster opp valuta for å fortsette et nordisk råbra Fidelity. Så bra at annonsørene velger våkner opp og blir med - de også!