Frustrert hundeeier. (som ikke er frustrert lenger)

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.362
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Frustrert hundeeier.

X-hilarate skrev:
FANTASTISK!

Klinikken som utførte kastreringen dekker absolutt alt! Dette var en svært gledelig nyhet og få på en ellers så ekkel Mandag.

Hun hadde kommet fram til at dette (les;såret "spretter" opp igjen) skal normalt ikke skje, så de dekker "legevakt" utgiften på kr 4600,-

Utrolig bra service hos Myrbø dyreklinikk.... 8)
Har brukt kennellen der noen ganger. Bikkja skal di ei uke i sommer. Virker som et bra sted.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Frustrert hundeeier.

X-hilarate skrev:
FANTASTISK!

Klinikken som utførte kastreringen dekker absolutt alt! Dette var en svært gledelig nyhet og få på en ellers så ekkel Mandag.

Hun hadde kommet fram til at dette (les;såret "spretter" opp igjen) skal normalt ikke skje, så de dekker "legevakt" utgiften på kr 4600,-

Utrolig bra service hos Myrbø dyreklinikk.... 8)
Det var jo gode nyheter, men hvordan går det med vofsen? Han var jo så kjempefin på det bildet, blir nesten litt misunnelig - selv om jeg har bestemt meg for ikke å ha hund igjen. ;)

X-hilarate

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.04.2010
Antall liker
13
Frustrert hundeeier.

bambadoo skrev:
Ja det er veldig bra service og god reklame. Bra det ordnet seg så fint.
Ja veldig bra! Det var faktisk ingen diskusjon en gang. Var oppe der med papirene, de skulle se på saken, og vips (etter en uke) så var alt i orden.

Har brukt kennellen der noen ganger. Bikkja skal di ei uke i sommer. Virker som et bra sted.
[/quote]

Min svigermor har hunden sin på kennel der en gang eller 2 i året, og jeg har aldri hørt noe negativt.

Spiralis skrev:
Det var jo gode nyheter, men hvordan går det med vofsen? Han var jo så kjempefin på det bildet, blir nesten litt misunnelig - selv om jeg har bestemt meg for ikke å ha hund igjen. ;)
Hunden går det veldig fint med, og syns nesten jeg merker forandring allerede. I dag har han vært hjemme alene, og ikke klikket galen for første gang! Bruker og være svært urolig, med mye uling og "grining". Svært bra!

Mulig det er noe for tidlig og si, men jeg tror dette var svært lurt og gjøre med han. (er ikke sikkert han syns det selv.... ;))

EDIT: Ble ikke helt riktig dette, men første gang jeg har quotet flere innlegg på en gang. ;)

Topp Bunn