G
Gjestemedlem
Gjest
Min faste frisør her i Bergen er flyttet på landet. Og da blir det litt slitsomt å reise dit for å klippe meg. Jeg misliker å gå til nye og ukjente frisører, og ender som oftest opp ganske misfornøyd når jeg prover noe nytt.
Så jeg trenger tips til en god frisør i Bergen.
De beste frisørene jeg har opplevd fant jeg i Tyrkia. De kunne virkelig klippe og tok seg god tid, de verste var i England. Men det er mye dårlig her hjemme også. En ting jeg ikke fatter er at med så mange gode frisører rundt middelhavet, midtøsten etc. hvorfor er de så få av de gode som flytter hit. De gangene jeg har vært hos innflyttere her i Bergen har jeg stort sett blitt behandlet som en jævla sau: Jeg blir klippet med maskin i stedet for saks.
Det er for meg den ultimate nedtur hos en frisør. Hvis de ikke kan lage frisyre med saks eller kniv og må ty til en fåreskreller så burde se finne seg en jobb i renholdsverket eller som telefonselgere.
England har nok verdens verste frisører. Jeg har opplevd å komme inn hos en frisør der og jeg ble ikke spurt om hvilken frisyre jeg ville ha... men hvilket nummer jeg brukte. :-\ (Dette refererte til klippelengden på maskinen til tuttemullen)
Så, er det noen som har et godt tips til en ordentlig frisør her i Bergen?
Så jeg trenger tips til en god frisør i Bergen.
De beste frisørene jeg har opplevd fant jeg i Tyrkia. De kunne virkelig klippe og tok seg god tid, de verste var i England. Men det er mye dårlig her hjemme også. En ting jeg ikke fatter er at med så mange gode frisører rundt middelhavet, midtøsten etc. hvorfor er de så få av de gode som flytter hit. De gangene jeg har vært hos innflyttere her i Bergen har jeg stort sett blitt behandlet som en jævla sau: Jeg blir klippet med maskin i stedet for saks.
England har nok verdens verste frisører. Jeg har opplevd å komme inn hos en frisør der og jeg ble ikke spurt om hvilken frisyre jeg ville ha... men hvilket nummer jeg brukte. :-\ (Dette refererte til klippelengden på maskinen til tuttemullen)
Så, er det noen som har et godt tips til en ordentlig frisør her i Bergen?