- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
Go helg! ;D
EnigGriffenfeldt skrev:Denne Fredagen er kanon. Neste Fredag derimot kan brenne i H#lvete for alt jeg bryr meg.
Dette minner nok mest om meg i dag morges. På vei til kontoret fikk jeg en flygetur med landing på akterspeilet. Snudde momentant og gikk hjem for å bytte sko. Innbiller meg at dette er en omtrentlig rekonstruksjon av min gange på vei opp bakken til huset. :BT skrev:Og så var det mandag igjen...
Nei, det fikk jeg ikke. Det hadde kanskje vært en idé? Forbasket glatt i Bergen denne morgenen, i alle fall. Våt veibane med underfrost gir såpeglatte veier og fortau. Vær forsiktig i dag, folkens.BT skrev:Så du fikk ikke brodder i farsdagsgave...
Er du villig til å utdype hvordan kvelden startet, da? Resten er relativt selvforklarende, men starten er jeg fortsatt i stuss på.Brasse skrev:Kronologisk rekkefølge frå topp til botn.
Jeg har til tider en morbid interesse. ;DAudiophile-Arve skrev:Nei!
Dette vil vi då ikkje vite noko meir om.....
Du finner det mer urovekkende enn Brasses opprinnelige post? :Audiophile-Arve skrev:Urovekkjande....
Skal på en fest i kveld der en kombo av disse er et mer sannsynlig utfall på det hele, enn at vi blir seende på MGP....Brasse skrev: