Egentlig det samme og like ille fordi NVB oppstår ubevisst.Jeg er med i TCU "the collective unconscious", bedre eller værre ?![]()
""I used to think "the collective unconscious" referred to that sub/super conscious state we go to when taking hallucinogens. I now understand it refers to humanity as a whole, with a slightly cynical twinge.""Egentlig det samme og like ille fordi NVB oppstår ubevisst.Jeg er med i TCU "the collective unconscious", bedre eller værre ?![]()
Hva i all verden gjør Fridtjof Arngren på den pakka?Til krangletråder foretrekker jeg absolutt gourmetversjonen av popcorn.....
Orville Redenbacher's: Classic Popcorn & Gourmet Popping Corn
Vis vedlegget 515821
Så kan dere andre ignorante klantskaller sitte der med Maarud og andre ufyselige varianter.
Jeg tar sjansenNoen ganger er jeg fristet til å poste følgende:
* Vis meg høyttalerene dine og jeg forteller deg hvor lite HiFi peil du har....
* Vis meg høyttalneplasseringen din og jeg forteller deg hvor lite HiFi peil du har....
* Vis meg musikkatalogen din og jeg forteller deg hvor lite HiFi peil du har....
* Fortell meg hva slags sport du dyrker og jeg forteller deg hvor lite HiFi peil du har....
Skikkelig Flame War i kjømda der... - men da kommer Onkel Buffalo Bill løpende umiddelbart så det går jo ikke uansett.....![]()
Ikke verst som Junior pleide å zi da han svømte rundt båten som 3-åring.....Hvor godt hadde du selv kommet ut av en slik befaling?
Lekkert. Bæltøft.Jeg tar sjansenNoen ganger er jeg fristet til å poste følgende:
* Vis meg høyttalerene dine og jeg forteller deg hvor lite HiFi peil du har....
* Vis meg høyttalneplasseringen din og jeg forteller deg hvor lite HiFi peil du har....
* Vis meg musikkatalogen din og jeg forteller deg hvor lite HiFi peil du har....
* Fortell meg hva slags sport du dyrker og jeg forteller deg hvor lite HiFi peil du har....
Skikkelig Flame War i kjømda der... - men da kommer Onkel Buffalo Bill løpende umiddelbart så det går jo ikke uansett.....![]()
Vis vedlegget 516374
Står i staua.
Spiller mest metal.
Dyrker egentlig ikke noe som helst for tiden. Har prøvd å dyrke penger med å plante penge-tre, men glemte å vanne det..
Rettelse:JBHell 2360 er det tøffeste hornet i gata, men det har plenty feil...... men det gir en soundstage som få klarer !!! Om du spiller jazz ifra DJ GiZa eller svartmetall alla spillelista til JJ![]()
Du er vel en sånn en som streamer, du. Såååååå moderne.Folk som har bånnspiller.............. trenger ikke bakgrunn, dem er i avgrunn....
Taperuller er bare sååååååå 1970![]()
Jeg svinger sikkert innom genren, sammen med en Ardbeg Uigeadail...selv om det idag foreløpig går i Blues; Billy F Gibbons - The Big Bad BluesEr det nokon som har tenkt å spele hardbop i helga?
Før den spilte jeg denne
![]()
Pink Floyd - Relics
Da kan det krangles om whisky, hard bop, blues eller Pink Floyd!? You pick and choose!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro