Uncle Meat kommer også. Samme dag som roxy.
Og ja, classic pressingene er dyre. Alt for dyre for min slunkne lommebok.
Og ja, classic pressingene er dyre. Alt for dyre for min slunkne lommebok.
|
Jeg kjøpte denne utgaven av Hot Rats (200g) fra Music Direct da den kom. Fantastisk lyd, men til min store skuffelse oppdaget jeg at side 2 (bare den) ikke var sentrert!!Det var Classic records som ga ut Hot Rats, det har ikke noe med det som Universal/Zappa rec. gir ut nå. Classic ga ut 2 versjoner, en på 200 gr. og en på 150 gr. vinyl. Begge er OOP og vel så det..Hot Rats også. Den kom før de to andre om jeg ikke husker feil. Mulig den er borte fra butikkhyllene nå.....Noen som vet om det planlegges mer enn bare Freak out! og Overnite Sensation på vinyl?
Er vel bare de to som har kommet til nå?
Ooops! Frank Zappa Hot Rats Classic 200 Grams | eBay
Ser ut som han derre eBay skal ha betalt for den gjenutgivelsen, gitt....
Vi får dele inntrykk og erfaringer etter hvert. Først må den spilles - jeg har bare såvidt rukket å kjøpe denOg som vanlig så lurer vi på forskjellene på den nye og den gamle....![]()
Eller Big Dipper, for den som måtte befinne seg i Oslo...Da har eg noe å se etter når eg skal innom Apollon ila eftan![]()
... eller i TrondheimEller Big Dipper, for den som måtte befinne seg i Oslo...Da har eg noe å se etter når eg skal innom Apollon ila eftan![]()