fraktkostnader hifi utsyr til U.S.A

stephan

Medlem
Ble medlem
13.06.2004
Innlegg
17
Antall liker
0
ska skicka 22 kg Powerplant til reparation eller få ny på garantin. Norska posten tar troligtvis minst 2800 (TNT)för frakten. Tips på billigare(spelar ingen större roll hur lång tid det tar)?
 

KAS

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.11.2005
Innlegg
156
Antall liker
0
Hei,

Sjekk med UPS. Eller hør med PS Audio om de har noen avtale. Kanskje de kan bestille hentingen for deg. kr. 2800,- var ganske dyrt. Jeg venter en pakke på 5 kg og det koster ikke mer en USD 57,- fra Arizona.

KAS
 
N

nOOb

Gjest
Har ikke sendt noe til USA, men sjekk innom jetcarrier.no.
 

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Innlegg
2.307
Antall liker
2
Prisene fra Norge til USA har gått kraftig opp. Mulit det er drivstoffpriser etc. som gjør det. Fikk bakoversveis forleden, måtte betale 2791,- for en pakke på 7KG til Texas med UPS. Det værste var at de var ikke den dyreste... :(
 

GFE

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2003
Innlegg
830
Antall liker
3
stephan skrev:
ska skicka 22 kg Powerplant til reparation eller få ny på garantin. Norska posten tar troligtvis minst 2800 (TNT)för frakten. Tips på billigare(spelar ingen större roll hur lång tid det tar)?
Hei,

Usikker på om jeg kan være til assistanse men er TNT det samme som carry on cash ?, det sistnevnte har jeg brukt når jeg har sent noe til UK og prisen var det ikke noe å si på men det er sikkert andre satser til USA kontra Europa, det jeg sente var ca den vekten du indikerer og da tar posten seg av fortolling etc også.
Jeg betalte sist ikke mere en ca 300 kr mener jeg å huske, muligens noe mer men ikke så mye.

Mvh
Geir
 

yasman

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.10.2006
Innlegg
1.703
Antall liker
296
Sted
Grenland
Torget vurderinger
13
Trodde posten hadde standard pakkepost til ca 500 til hele verden inntil 10 kg.
Stiger det så mye med ekstra vekt?
 
Topp Bunn