For lite snø
men passe kaldt
|
Da er det ikke til meg! Freser kun frem på snøenKommer det mer snø nå så ringer jeg en svenske jeg kjenner... en som har snøfreser![]()
Alder? Jævla uheldig uttrykkMeget lekkert!
Imponerende framifrå design slukster, selv uten å ta høyde for alder O0
BTW.. Du hadde rett, det ble bra voksent dette her O0
Vis vedlegget 521517
[Snus, snus...] Her lukter det digital tidskorrigering.
Vanne ut? Hehe sprayet utynnet på veggene i dusjen.. da virket. Knall.. men jo..luktet litt sterkt hehe..Her er middelet som funker som faen på bad og andre problemområder. Tynnes ut før bruk på vegg, gulv etc. - dvs.du blander i en bøtte med litt vann og går på med svamp. La det stå litt og virke før du gyver løs på møkka... Sterke saker så du må lufte godt under/etter jobben. Fåes hos Europris.
Vis vedlegget 520572
Hehe... eller hvis du har flaks..det finnes noen få.. heheAkkurat som sex dette - vil du ha skikkelig utbytte av det så må du gjøre alt sjøl..![]()
Pøh... tomt skryt!Men vær nå endelig forsiktig med den Effekt saken, skumle stoffer, luft ut godt. Ublandet på vanskelige områder, ja - men til veggfliser etc. er det best å tynne ut litt. Forsiktig med blanke flater/krom osv. -der må en skylle og tørke av fort ellers kan det bli matte felt.
Og hvis du har Aquatile veggpanel (de 8mm platene, som tåler vann, men ikke skal i våtsone) så vil sterke vaskemidler ta mønsteret. Å tørke med en funktig klut går helt greit, men denne effect-greia vil etterlate hvite plater.Pøh... tomt skryt!Men vær nå endelig forsiktig med den Effekt saken, skumle stoffer, luft ut godt. Ublandet på vanskelige områder, ja - men til veggfliser etc. er det best å tynne ut litt. Forsiktig med blanke flater/krom osv. -der må en skylle og tørke av fort ellers kan det bli matte felt.