|
Ja det trur nok faen.... har ikke anledning til å være medGratulerer! Jeg spanderer en eller flere drinker på deg på ovk`s julebord i morgen.![]()
Hehe.... 27/11 - 24/12 Sluket er ALLTID foran! Eller prematur, som noen kanskje ville si..Gratulere med dagen !
Trodde ikke du hadde bursdag før 24.12 ? (ref trådtittel)
Gode gamle Stevie blir aldri feil! Tror jeg skal unne meg noen kutt fra "Fullfillingness' First Finale" albumet fra 1974, kanskje kuttet "You haven't done nothin'" - det er jo så begrenset og alt for lite det en stakkar får gjort her i livet..Gratulerer med dagen Sluk!
Der sa du noe... Det er albumet sitt. Da vet hvertfall jeg hva jeg skal høre på i bilen i dag.Gode gamle Stevie blir aldri feil! Tror jeg skal unne meg noen kutt fra "Fullfillingness' First Finale" albumet fra 1974, kanskje kuttet "You haven't done nothin'" - det er jo så begrenset og alt for lite det en stakkar får gjort her i livet..Gratulerer med dagen Sluk!
![]()
![]()
Hadde vel ventet meg litt sackbutt da...OHOI!
Gratulerer med dagen!
Schkooll!
U bet!! Løper ned til postkassa hver dag!Maskulin bursdagsklem herfra! På tide med litt ribbe og smørkrem igjen?
Hehe... takk for det.. sistemann var nede i seks kg. Toro, vet ikke om DET lønte segGratulerer med dagen!!!
B
Blush blush.. det var da svært til godord da - hjertelig takk, håper det er et snev av sannhet i de ordene også. En viktig oppgave for ethvert menneske bør jo være å GJØRE EN FORSKJELL, sette litt spor etter seg, ha bidratt til at noen har fått en bedre hverdag osv. Ikke alltid lett men vi kan jo prøve!Gratulerer! Du har nok begrenset impact på verden, men du gjør HFS sentralen til et bedre sted å være![]()
Skal ikke kimse av kunnskap og humor i skjønn foreningBlush blush.. det var da svært til godord da - hjertelig takk, håper det er et snev av sannhet i de ordene også. En viktig oppgave for ethvert menneske bør jo være å GJØRE EN FORSKJELL, sette litt spor etter seg, ha bidratt til at noen har fått en bedre hverdag osv. Ikke alltid lett men vi kan jo prøve!Gratulerer! Du har nok begrenset impact på verden, men du gjør HFS sentralen til et bedre sted å være![]()
Leif sin skyld altså....du har mail med link til fortsatt mulighet for å kjøpe fødselsdagspresang til deg selv....![]()