|
Takker! Første paret er koblet opp og spilt litt på - aair rapporterer om futt & fart og skikkelig smekk, uten farvninger av noe slag.bia skrev:Grattis med haugen med horn! Regner med at du holder oss underrettet når du har fått testa litt.
Noe fremgang med Victoren?
Mvh
Det skal den ha, ikke en jævla lyd i den. Helt utrolig.pengesluk skrev:Ekstremt stillegående sak, absolutt INGEN lyder, vibrasjoner el.l. å finne. De oppgir da også rumble-verdi på -90dB (!)
pengesluk skrev:Tenkte du kunne overta den andre, med kirsebærtre-plinth.. - den hadde vel sitti bra i bunkersen??
Jatakkpengesluk skrev:Ja du skal vel faen ha det levert på senga og, latstokk.. ;D ;D
Hehe vel ble ikke overrasket over det svaret.pengesluk skrev:Hvor mange.. ehh.. må jeg svare på det..??![]()
![]()
Husker ikke helt.
Den denger det meste. Vent og hør.
65finger skrev:Og tror dere ikke slaskesluk hadde et til på lasteplanet. riktignok JVC-utgaven men grunn nok til kakke sluk i bakhodet å lempe inn i bilen.
Takk for nok en fantastisk opplevelse. Et minne for livet og noe å strekke seg etter for enhver
JanR skrev:Men seriøst, har du en komplett stående ? Eller samler du bare på driverk ?
/jan
Hehe burde sett den kommeCanales skrev:JanR skrev:Men seriøst, har du en komplett stående ? Eller samler du bare på driverk ?
/jan
siden sluket er opptatt idag kan jeg svare for ham.
svaret på begge spørsmålene: ja.
ThxBrasse skrev:
Sluket har til og med fått seg en sekretær!Canales skrev:siden sluket er opptatt idag kan jeg svare for ham.
Det han ikke har tenkt på er at både sekretærer/stedfortredere og hoffillustratører skal lønnes....sinep skrev:Sluket har til og med fått seg en sekretær!Canales skrev:siden sluket er opptatt idag kan jeg svare for ham.
Eller er det en sekretøs?
Målet er åpenbart å få han til å gå konkurs. ;DRoDa skrev:Det han ikke har tenkt på er at både sekretærer/stedfortredere og hoffillustratører skal lønnes....
Sånn sett er det fint at han hamstrer utstyr![]()
![]()
![]()
Legg merke til at den ikke går tilbake til 33.33 etter å ha spillt på 45...... der kutter selger filmen og legger inn bildepause. Hmmmmm....JanR skrev:pengesluk skrev:Tenkte du kunne overta den andre, med kirsebærtre-plinth.. - den hadde vel sitti bra i bunkersen??
Ajaj, lekkert
Når henter jeg ? Eller enda bedre, du skal vel på harrytur snart kjenner jeg deg rett
/jan
Ikke noe å ha mao ? :emotikon skrev:Legg merke til at den ikke går tilbake til 33.33 etter å ha spillt på 45...... der kutter selger filmen og legger inn bildepause. Hmmmmm....
Hakke peiling. Bare noterte meg det under demoen. Kan også være at den stillte seg inn etter litt tid, men han slurvet med klipping av videoen...JanR skrev:Ikke noe å ha mao ? :emotikon skrev:Legg merke til at den ikke går tilbake til 33.33 etter å ha spillt på 45...... der kutter selger filmen og legger inn bildepause. Hmmmmm....
/jan
Feil. Den går direkte fra 45 og ned til 33.33 men displayet bruker noe tid på oppdatering. Til forskjell (og fordel) fra f.eks. Technics SP10 så er det ikke en "brems" som ligger på fysisk hele tiden på disse spillerne - derfor tar det noen tid når en går fra 45 til 33.33. Simple as that.JanR skrev:Ikke noe å ha mao ? :emotikon skrev:Legg merke til at den ikke går tilbake til 33.33 etter å ha spillt på 45...... der kutter selger filmen og legger inn bildepause. Hmmmmm....
/jan
Gir'æ du a.pengesluk skrev:Typisk folk på HFS - trekker forhastede slutninger uten å ha kunnskaper. ;D ;D ;D
Edit: Dilletanter!
For all del - bare sunt å være litt skeptisk. Jeg er ALLTID skeptisk til skeptikere.emotikon skrev:My bad ;D
Er bare litt skeppisk av meg.
Som Fantomet du? Hard mot de harde, har en harding til Sala og myk mann når ingen ser på....?pengesluk skrev:Jeg er ALLTID skeptisk til skeptikere.
Dagens! ;Dpengesluk skrev:Fantomet? Jeg er mer som den mindre kjente broren hans, Tomfatet!
Superb humor!pengesluk skrev:Fantomet? Jeg er mer som den mindre kjente broren hans, Tomfatet! Soft by design..
Herlig ;DKabeldragern skrev:Superb humor!pengesluk skrev:Fantomet? Jeg er mer som den mindre kjente broren hans, Tomfatet! Soft by design..
Without humour, there's no humour in humour.....pengesluk skrev:Without humour, life would be without humour!!
Det er vel ved slike tilfeller man trenger dette. Eller...?pengesluk skrev:Tar ikke sjansen på det der i dag, RoDa, 10 mann fra OVK kommer over, fulle og gærne...![]()
Men tanken var god og riktig!
Kanskje mest avslørende at både du og sluket vet hva dette er? ;D ;D ;DRBN skrev:Synes synd på Roda som avlørte sine brister ganske kraftig her. Tøffingen.
Hvor fikk man kjøpt det henner sa du ? :RoDa skrev:Kanskje mest avslørende at både du og sluket vet hva dette er? ;D ;D ;D