Heisann!
Har over flere år spillt på et Bose v30 anlegg, men etterhvert vokste ørene mine fra det(musikkmessig), så jeg begynnte å sanke "nice price deler" til et dedikert musikkanlegg, og bruker bose'n kun til film/spill o.l.
Nå spiller jeg PC - Hegel hd2 - Nakamichi re3 - electrocopmaniet 25watter - JM Lab/Focal Profil 7. Dette funker egentlig kanonbra! Men for noen dager siden slo jeg til på 2stk KEF c4 subber som jeg ønsker skal fylle ut litt nedover, men har enda ikke koblet di til.
Jeg blir ikke enig med meg selv hva som blir beste løsningen for meg?
- rca splittere på linjeutgang, og en kanal til hver sub
-minidsp 2x4 (aktiv deling mellom høytt. og sub?)
-antimode dualcore 2.0 med rca splittere (ta bort hd2 og Nakamichi?)
Jeg bor i blokkleilighet med betong på sidevegger og tak, bakveggen er vindu/skyvedør, gipsvegg bak høyttalere
Alle tips, eksempler og erfaringer mottaes med stor takk!
Har over flere år spillt på et Bose v30 anlegg, men etterhvert vokste ørene mine fra det(musikkmessig), så jeg begynnte å sanke "nice price deler" til et dedikert musikkanlegg, og bruker bose'n kun til film/spill o.l.
Nå spiller jeg PC - Hegel hd2 - Nakamichi re3 - electrocopmaniet 25watter - JM Lab/Focal Profil 7. Dette funker egentlig kanonbra! Men for noen dager siden slo jeg til på 2stk KEF c4 subber som jeg ønsker skal fylle ut litt nedover, men har enda ikke koblet di til.
Jeg blir ikke enig med meg selv hva som blir beste løsningen for meg?
- rca splittere på linjeutgang, og en kanal til hver sub
-minidsp 2x4 (aktiv deling mellom høytt. og sub?)
-antimode dualcore 2.0 med rca splittere (ta bort hd2 og Nakamichi?)
Jeg bor i blokkleilighet med betong på sidevegger og tak, bakveggen er vindu/skyvedør, gipsvegg bak høyttalere
Alle tips, eksempler og erfaringer mottaes med stor takk!