Fotballspilleres fritid

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Antall liker
626
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
9
Det er forfriskende å høre at fotballspillere har sunne hobbyer også utenfor fotballbanen, f. eks. golf og karaoke.

Hilsen Man. U supporter

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Antall liker
626
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
9
Å bruke en sunnmøring som driving range er orginalt, men kanskje ikke så dumt når det kommer til et stykke?

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
hva annet kan han brukes til da?

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
Han hadde da i motsetning til alt for mange andre IQ nok til å holde seg langt unna karoken!!!

MVH

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Antall liker
200
Torget vurderinger
12
Trådstarter klarte ikke å finne seg ett mer sjarmerende lag enn scum nei, finnes det ekte fotball supportere uten stempelet medgangsfans lurer jeg på?
All respekt til de som holder med lag uten om de topp 4.
Er det noen her? Engelske altså

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
Trådstarter klarte ikke å finne seg ett mer sjarmerende lag enn scum nei, finnes det ekte fotball supportere uten stempelet medgangsfans lurer jeg på?
er det et problem at laget man holder med gjør det bra?? at laget man holder med gjør det bra, betyr det at man er en medgangssuporter? Pussig det der at alle som heier på dårlige lag mener at de som heier på de som slår deres lag er medgangssuportere.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Jepp

Jeg fikk ei fotballtrøye av min far da jeg var liten. Har vært trofast siden, selv om det finnes langt mer ivrige supportere enn meg. Heldigvis klarer de stort sett å holde seg i den øverste divisjonen. Det kunne jo vært Stoke, Wolves, Nottingham eller Leeds...

Har for øvrig et par kolleger med skjerf på kontoret av Leicester og Ipswich...

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Jeg har vært ManU supporter så lenge jeg kan huske. Er det slik at jeg nå skal finne et annet lag siden de ligger i toppen for tiden?
Å kalle et konkurrerende laget for scum, sier vel det meste. Eller?
Og så en liten digresjon.
Er det stuerent å heie på Liverpool nå for tiden, siden de sliter? De vant jo CL i fjor, var det stuerent å heie på dem den gang.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Everton, siden slutten av 60-tallet.

Er noen Liverpool fans her borti korridoren, typisk vokst opp på 80-tallet, og med ekstremt dårlig musikksmak som en bieffekt.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Er noen Liverpool fans her borti korridoren, typisk vokst opp på 80-tallet, og med ekstremt dårlig musikksmak som en bieffekt.

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1

Ble det laget musikk på 80-tallet mener du? ???

MVH

N

nb

Gjest
Min private empiri tilsier at folk har en tendens til å holde med det laget som var store når man var sånn ca 10 år gammel.

Ett liv, ett lag er uansett det viktigste ;D

G

Gjestemedlem

Gjest

Kan det være noen sammeheng i at alle de dårligste 80talls låtene nå blir resirkulert i en remixet utgave og at Liverpool igjen hevder seg i toppen av tabellen?

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Min private empiri tilsier at folk har en tendens til å holde med det laget som var store når man var sånn ca 10 år gammel.

Ett liv, ett lag er uansett det viktigste ;D
"Mitt" lag vant serien i England i 1980 og e-cupen året etterpå. Da var jeg hhv. 13 og 14 år, men da hadde jeg holdt med dem halve livet, allerede.

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
794
Torget vurderinger
5
Milan er laget og har vært det siden jeg var miniputt.
Siden interessen er stor og engelsk fotball får høyest mediadeking her i landet holder jeg også litt med Spurs.

Ingen av mine klubber er for øyeblikket blant topp 4. :mad:

I kveld skal jeg ut og se Celtic - Milan, tipper 0-1; Gilardino.

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
794
Torget vurderinger
5
Apropos fritid. Er det ikke treneren til Kroatia som er en advokat, rockemusiker og har masse tatoveringer? Snodig kombinasjon.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Milan er laget og har vært det siden jeg var miniputt.
Siden interessen er stor og engelsk fotball får høyest mediadeking her i landet holder jeg også litt med Spurs.

Ingen av mine klubber er for øyeblikket blant topp 4.  :mad:

I kveld skal jeg ut og se Celtic - Milan, tipper 0-1; Gilardino.
Du som er Tottenhamsupporter:

Visste du at brødrene til Martin Jol heter Dick og Cock? Det er ganske stilig.

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Aston Villa (Favorittlag, Engelsk er ihuga fanatisk der), Milan (Italia), Valencia(Spania), River(Argentina), Rosenborg og Steinkjer fk i Norge.
Må vel si at jeg er godt over middels interessert i fotball. Har forresten holdt med Aston Villa siden starten på 90- tallet, var egentlig mest interessert i Italiensk fotball før den tid (Marco Van Basten var mitt store idol), men siden alle andre gutta holdt med Engelske lag, spesielt Liverpool,Manchester United og Arsenal så måtte jeg finne et annet lag og valget falt på Aston Villa.

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Antall liker
626
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
9
Tråden her er jo IKKE en tråd om hvilket lag en holder med på fotballbanen, men utenfor. Og når det gjelder fritidsaktiviteter, så er Liverpool nå mitt favorittlag. Tidligere var det Leeds, men de har ikke funnet på noe sprell på en stund.

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
794
Torget vurderinger
5
Du som er Tottenhamsupporter:

Visste du at brødrene til Martin Jol heter Dick og Cock? Det er ganske stilig.
He he... da lærte jeg noe i dag også. Har de en søster?

Ble bare 0-0 i kveld gitt. Gila hadde en ytterst pinlig filming, har vel vært på Fjørtoft-skolen. Milan produserte flest og størst sjanser i en middels kamp.

Utenfor banen er vel Milwall en sterk favorittkandidat.

nescafe

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2005
Antall liker
6
Torget vurderinger
2
Deilig seier for Liverpool i kveld!! Golfgutta slo tilbake, og Bellamy viste hvorfor han dengte løs på Riise for noen dager siden; han måtte ha en grunn til en ny original feiring av scoringer.

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Antall liker
626
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
9
Deilig seier for Liverpool i kveld!! Golfgutta slo tilbake, og Bellamy viste hvorfor han dengte løs på Riise for noen dager siden; han måtte ha en grunn til en ny original feiring av scoringer.
Ja, de slo tilbake. De viste skikkelig fighting spirit på fairwayen i går.

Topp Bunn