Det er forfriskende å høre at fotballspillere har sunne hobbyer også utenfor fotballbanen, f. eks. golf og karaoke.
Hilsen Man. U supporter
Hilsen Man. U supporter
Karaoke er han i alle fall ikke god til. Så da var det vel fortjent. ;DHan er da flink med sms...?
er det et problem at laget man holder med gjør det bra?? at laget man holder med gjør det bra, betyr det at man er en medgangssuporter? Pussig det der at alle som heier på dårlige lag mener at de som heier på de som slår deres lag er medgangssuportere.Trådstarter klarte ikke å finne seg ett mer sjarmerende lag enn scum nei, finnes det ekte fotball supportere uten stempelet medgangsfans lurer jeg på?
All respekt til de som holder med lag uten om de topp 4.
Er det noen her? Engelske altså
JeppTrådstarter klarte ikke å finne seg ett mer sjarmerende lag enn scum nei, finnes det ekte fotball supportere uten stempelet medgangsfans lurer jeg på?
Jeg har vært ManU supporter så lenge jeg kan huske. Er det slik at jeg nå skal finne et annet lag siden de ligger i toppen for tiden?Trådstarter klarte ikke å finne seg ett mer sjarmerende lag enn scum nei, finnes det ekte fotball supportere uten stempelet medgangsfans lurer jeg på?
Everton, siden slutten av 60-tallet.Trådstarter klarte ikke å finne seg ett mer sjarmerende lag enn scum nei, finnes det ekte fotball supportere uten stempelet medgangsfans lurer jeg på?
Er noen Liverpool fans her borti korridoren, typisk vokst opp på 80-tallet, og med ekstremt dårlig musikksmak som en bieffekt.
Ble det laget musikk på 80-tallet mener du? ???Everton, siden slutten av 60-tallet.
Er noen Liverpool fans her borti korridoren, typisk vokst opp på 80-tallet, og med ekstremt dårlig musikksmak som en bieffekt.
Kan det være noen sammeheng i at alle de dårligste 80talls låtene nå blir resirkulert i en remixet utgave og at Liverpool igjen hevder seg i toppen av tabellen?Everton, siden slutten av 60-tallet.
"Mitt" lag vant serien i England i 1980 og e-cupen året etterpå. Da var jeg hhv. 13 og 14 år, men da hadde jeg holdt med dem halve livet, allerede.Min private empiri tilsier at folk har en tendens til å holde med det laget som var store når man var sånn ca 10 år gammel.
Ett liv, ett lag er uansett det viktigste ;D
Du som er Tottenhamsupporter:Milan er laget og har vært det siden jeg var miniputt.
Siden interessen er stor og engelsk fotball får høyest mediadeking her i landet holder jeg også litt med Spurs.
Ingen av mine klubber er for øyeblikket blant topp 4.
I kveld skal jeg ut og se Celtic - Milan, tipper 0-1; Gilardino.
He he... da lærte jeg noe i dag også. Har de en søster?Du som er Tottenhamsupporter:
Visste du at brødrene til Martin Jol heter Dick og Cock? Det er ganske stilig.
Ja, de slo tilbake. De viste skikkelig fighting spirit på fairwayen i går.Deilig seier for Liverpool i kveld!! Golfgutta slo tilbake, og Bellamy viste hvorfor han dengte løs på Riise for noen dager siden; han måtte ha en grunn til en ny original feiring av scoringer.
en typisk IKKE fan.så er Liverpool nå mitt favorittlag. Tidligere var det Leeds,