K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Det burde vært 2 baller i spill. Alt for vanskelig med bare 1 ball
Helt forjævli. Utrolig usympatisk spill. Hadde ikke vært noe å si på om det var ni hollendere på bana.emotikon skrev:Må vel innrømme at jeg hold(t)er på Nederland.
Men hva f... er de de holder på med??
De skulle nå absolutt ha spillt med to mann mindre. Ikke tvil fra min side.
Håper 2.omg. får en annen karakter
Enig med Vidar P ang Semb. Irriterende å høre på.
Mest irriterende??Vidar P skrev:Selv om jeg prøver å lukke ørene for den mest irriterende kommentator på norsk tv gjennom alle tider (Semb selvsagt).
Davy er irriterende nok, men det er jo Alsaker som kommenterer med Bergens-dialekt her da. Semb derimot slår alle norske kringkastingsrekorder med sin plagsomme kommenteringsidioti. Helt fantastisk å tenke på at han var norsk landslagssjef. Riktignok uten noen ære.ErosLoveking skrev:Mest irriterende??Vidar P skrev:Selv om jeg prøver å lukke ørene for den mest irriterende kommentator på norsk tv gjennom alle tider (Semb selvsagt).
selvsagt er Davy Wathne så mye bedre. :![]()
Eros har allerede tømt den førsteMilenko skrev:Hvem får første røde?
tømt og tømt, et glass holder.Jøgga skrev:Eros har allerede tømt den førsteMilenko skrev:Hvem får første røde?![]()
ErosLoveking skrev:tømt og tømt, et glass holder.Jøgga skrev:Eros har allerede tømt den førsteMilenko skrev:Hvem får første røde?![]()
Klamt i Oslo ikveld, blir rent sagt tørst av å se Rick Stein drikke glass på glass med hvitt mens han mesker seg i alskens sjømat.
En halvflaske Cava, kan det være tingen? hmmmmmmm 8)
På dansk fjernsyn kan jeg tom. høre fotballen bli sparket.baluba skrev:Kampen har nerve, så jeg synes det er underholdende. Er det bare jeg som er blitt vant til lyden, eller er det blitt gradvis mindre vuvuzu etterhvert som billettprisene er blitt høyere. For hver finale har jeg følt at ulyden er blitt mindre.
En halv flaske cava fungerer helt fint i kveld, Eros.![]()
Og fint er det.vredensgnag skrev:På dansk fjernsyn kan jeg tom. høre fotballen bli sparket.baluba skrev:Kampen har nerve, så jeg synes det er underholdende. Er det bare jeg som er blitt vant til lyden, eller er det blitt gradvis mindre vuvuzu etterhvert som billettprisene er blitt høyere. For hver finale har jeg følt at ulyden er blitt mindre.
En halv flaske cava fungerer helt fint i kveld, Eros.![]()
Akkurat det har jeg prøvd, unner ingen så vondt. 12 timer night flight fra Cape Town, ræva er nummen fremdeles.Trane skrev:.......e reise hjem med halen klemt i trange seter på turisklasse.
Det kan du si. Blir blekkspruten Paul den vi må forholde oss til i framtiden for sannheten?nb skrev:... men det er kanskje ikke så farlig når de scorer![]()
Har vi sett samme kamp?Tor Nado skrev:Men spanjakkene er mestere i skuespill goså.
Squid for brains...Hehe!vredensgnag skrev:Paul er et geni - han lager nok også kornsirkler i fritiden.
mesterenb skrev:Har vi sett samme kamp?Tor Nado skrev:Men spanjakkene er mestere i skuespill goså.