Har etterhvert skjønt at det ligger i den audiofile natur å alltid være søkende mot den perfekte lyd, og vi er skjelden fornøyd med hva vi har mer enn et år eller to. Jeg har også kommet til et punkt der jeg føler at min erfaring og øvrig utstyr er klar for nye utfordringer. Har i veldig mange år vært på lyttesiden som deg, og er det for all del ennå. Det er en genuin musikkinteresse som ligger til grunn for hifi hobbyen. Da jeg startet med hifi og hadde lite penger (for over 20 år siden), var diy og god hjelp fra mer erfarne kompiser en fin måte å tyne mer ut av budsjettet på. Den gang visste jeg ingenting om hvilke komponenter som var begrensningen og hvor jeg ville lydmessig. Det er der jeg mener meg mer erfaren nå. Jeg vet hva jeg har av komponenter, hvilke kvaliteter de innehar og jeg vet også hvor mine lydmessige preferanser ligger. Langt fra flate frekvenskurver og kjedelige stilk-ht's som prøver å være noe de ikke er. Been there, done that. Got the t-shirt! Derfor har jeg lyst å utforske upløyd mark og se om mulighetene for å tweake lyden rimelig uhemmet kan føre meg enda nærmere det jeg søker.. Nye kabinetter til greiene er bestilt, og de tror jeg blir både bra og pene Kanskje dette diy kjøret er noe som smitter flere ganger og rammer en hardere for hver gang?