S
Stereo_Mono
Gjest
Nå har vi heldigvis Norsk importør og forholde oss til, men før jeg ante noe om det hadde jeg trøbbel med min Roksan Radius 5 spiller som haddde mye motor støy. Sendte Roksan UK en mail og fikk raskt svar om og sende av gårde hele spilleren eller bare motoren plinth-en delen til de.
Siden jeg skulle på kurs i London rett før påske spurte jeg om det var ok om jeg tok turen opp til de ved Wembley Stadion. Der ble jeg tatt godt i mot av en service teknikker som tittet raskt på motor delen og bekreftet at det var noe som ikke stemte.
De skulle fikse den og gi meg beskjed når den var klar.
3 dager senere ringer den hyggelig dame til meg og sier at de har skiftet noen komponenter og den er klar for henting. Dessverre var jeg så opptatt på kurs at henting var umulig for meg resten av den uken og jeg skulle hjem til Norge den fredagen. Hun foreslo at de kunne sende den til meg. Jeg gir henne kredittkort nr mitt for og dekke frakten på hele kr150
Tror du jammen ikke den lå på postkontoret hjemme når jeg kom hjem 3 dager senere. ;D
Selve reparasjonen gjorde de helt kostnadsfritt, selv om den er snart 4 år gammel. De skiftet til og med stikkontakten til EU versjon, siden jeg hadde UK plug på den fra før.
Det var forresten spennende og få en liten glimts inne på fabrikken deres også, sytens jeg så noen vinylsnurrer jeg ikke har sett før også. Men kan nok være at jeg ble litt revet med og det var noen nye farger bare. Mulig de skal ta opp konkurransen med Rega på valg av forskjellige finisher? Det var et fargerikt syn i hværtfall
Det er herlig at vi nå har nå fått en importør, som er villig til og satse på Roksan. Synes de absolutt fortjener det
mvh
digiman
Siden jeg skulle på kurs i London rett før påske spurte jeg om det var ok om jeg tok turen opp til de ved Wembley Stadion. Der ble jeg tatt godt i mot av en service teknikker som tittet raskt på motor delen og bekreftet at det var noe som ikke stemte.
De skulle fikse den og gi meg beskjed når den var klar.
3 dager senere ringer den hyggelig dame til meg og sier at de har skiftet noen komponenter og den er klar for henting. Dessverre var jeg så opptatt på kurs at henting var umulig for meg resten av den uken og jeg skulle hjem til Norge den fredagen. Hun foreslo at de kunne sende den til meg. Jeg gir henne kredittkort nr mitt for og dekke frakten på hele kr150
Selve reparasjonen gjorde de helt kostnadsfritt, selv om den er snart 4 år gammel. De skiftet til og med stikkontakten til EU versjon, siden jeg hadde UK plug på den fra før.
Det var forresten spennende og få en liten glimts inne på fabrikken deres også, sytens jeg så noen vinylsnurrer jeg ikke har sett før også. Men kan nok være at jeg ble litt revet med og det var noen nye farger bare. Mulig de skal ta opp konkurransen med Rega på valg av forskjellige finisher? Det var et fargerikt syn i hværtfall
Det er herlig at vi nå har nå fått en importør, som er villig til og satse på Roksan. Synes de absolutt fortjener det
mvh
digiman
