K
Kaare G. Opsahl
Gjest
var mye gode spisesteder, overraskende høy kvalitet på alt om bord. Selv Showene var bra
Vedlegg
-
314 KB Visninger: 0
Gøy å oppleveNikko03 skrev:Ser ut som du har hatt en flott tur veldig hyggelig at du deler den med oss på forumet
Når det gjelder balanse så får det holde at en klarer å balansere seg ned på nærmeste barkrakk synes jeg ;D
Enig! Når jeg kom hjem lå det et brev fra Nissan. De reparerer svartrotta gratisC. Alshus skrev:Av en eller annen grunn minner du meg om han her om dagen....
![]()
Det er en Nissan Micra, sort av farve. 5 år gammel og trenger å bli skiftet ut. jeg har funnet det mere verdig å flanere de 900 meterene til kontoret den siste tiden 8)Vidar P skrev:Rotta? Har ei venninne som hadde en sort bitteliten Fiat.. jeg døpte den fort om til "rotta". Latterlig bil på mange måter, men hvilken Nissan i en herres eierskap er verdig denne tituleringen?
En sort Nissan Micra som befordring for en herre… gudbedre, nå har jeg hørt det også. Flanering er verdigere og støttes.65finger skrev:Det er en Nissan Micra, sort av farve. 5 år gammel og trenger å bli skiftet ut. jeg har funnet det mere verdig å flanere de 900 meterene til kontoret den siste tiden 8)Vidar P skrev:Rotta? Har ei venninne som hadde en sort bitteliten Fiat.. jeg døpte den fort om til "rotta". Latterlig bil på mange måter, men hvilken Nissan i en herres eierskap er verdig denne tituleringen?
350Z med forgjengere - spesielt 240Z (som vel egentlig het Datsun). Ellers vil jeg hevde at 200SX var en absolutt akseptabel bil i sin tid, om enn noe lettkjørt for en sportsbilfreak. Et av våre estimerte medlemmer hadde en slik før han kjøpte 911, og han har fortsatt sin gamle 240Z. Dessverre er han ikke særlig aktiv lenger.Vidar P skrev:Rotta? Har ei venninne som hadde en sort bitteliten Fiat.. jeg døpte den fort om til "rotta". Latterlig bil på mange måter, men hvilken Nissan i en herres eierskap er verdig denne tituleringen?
Jeg skal kjøpe ny bil og hold deg fast Vidar. BMW 1serie er på førsteplass! sikler etter sedanversjonen av 1serienVidar P skrev:En sort Nissan Micra som befordring for en herre gudbedre, nå har jeg hørt det også. Flanering er verdigere og støttes.65finger skrev:Det er en Nissan Micra, sort av farve. 5 år gammel og trenger å bli skiftet ut. jeg har funnet det mere verdig å flanere de 900 meterene til kontoret den siste tiden 8)Vidar P skrev:Rotta? Har ei venninne som hadde en sort bitteliten Fiat.. jeg døpte den fort om til "rotta". Latterlig bil på mange måter, men hvilken Nissan i en herres eierskap er verdig denne tituleringen?
Nissan micra er nok ikke helt av den klasse som modellene du nevner baluba. Fin bybil er det men nå vil jeg ha noe mere skikkeligbaluba skrev:350Z med forgjengere - spesielt 240Z (som vel egentlig het Datsun). Ellers vil jeg hevde at 200SX var en absolutt akseptabel bil i sin tid, om enn noe lettkjørt for en sportsbilfreak. Et av våre estimerte medlemmer hadde en slik før han kjøpte 911, og han har fortsatt sin gamle 240Z. Dessverre er han ikke særlig aktiv lenger.Vidar P skrev:Rotta? Har ei venninne som hadde en sort bitteliten Fiat.. jeg døpte den fort om til "rotta". Latterlig bil på mange måter, men hvilken Nissan i en herres eierskap er verdig denne tituleringen?
Hvis plass står på menyen, så vil jeg også hevde at en gang i tiden var Laurel 2,4 en mandig bil.
Og enhver SUV er vel bil for mannfolk, inklusive sterke pickup-er. Og det siste har Nissan en god del av.
Da er jeg spent på bilder, for såvidt meg kjent så fins den ennå ikke som sedan65finger skrev:Jeg skal kjøpe ny bil og hold deg fast Vidar. BMW 1serie er på førsteplass! sikler etter sedanversjonen av 1serienVidar P skrev:En sort Nissan Micra som befordring for en herre gudbedre, nå har jeg hørt det også. Flanering er verdigere og støttes.65finger skrev:Det er en Nissan Micra, sort av farve. 5 år gammel og trenger å bli skiftet ut. jeg har funnet det mere verdig å flanere de 900 meterene til kontoret den siste tiden 8)Vidar P skrev:Rotta? Har ei venninne som hadde en sort bitteliten Fiat.. jeg døpte den fort om til "rotta". Latterlig bil på mange måter, men hvilken Nissan i en herres eierskap er verdig denne tituleringen?
Hehe! det verste er at jeg tenker den i rødt ;D Liker små biler, fine å rulle rundt i Oslo med og 125 er sikkert en fryd å kjøre på landeveien. Men tar selvsagt i mot tips fra kunnskapsrike herrerVidar P skrev:Fingern; godt tenkt, og en plausibel leverandør. Men er ikke coupeen en chicky ride for damer? Tror du må slå på tråden en dag, for her ser jeg materiale å arbeide med!![]()
alternativet er et olivengrønt beltegående kjøretøy. Kjøper hytte i Lysekil og da trenger jeg noget mere hensiktsmessig kjøretøy enn den lille rotta med 1.2 liters motorRoberten skrev:Alarm ! Skal du kvitte deg med rotta ? Mest praktiske bilen jeg har støtt på i Oslo by. Med tanke på skråningen du bor på toppen av burde du vel strengt tatt gått for helikopter om du først skal bytte ut rotta![]()
Jau, den ser jeg. Magisk i byen, sikkert ikke like praktisk på langtur.65finger skrev:alternativet er et olivengrønt beltegående kjøretøy. Kjøper hytte i Lysekil og da trenger jeg noget mere hensiktsmessig kjøretøy enn den lille rotta med 1.2 liters motorRoberten skrev:Alarm ! Skal du kvitte deg med rotta ? Mest praktiske bilen jeg har støtt på i Oslo by. Med tanke på skråningen du bor på toppen av burde du vel strengt tatt gått for helikopter om du først skal bytte ut rotta![]()
125i begynner å likne noe, da er det plutselig en hårete "ride" for en herre!65finger skrev:Hehe! det verste er at jeg tenker den i rødt ;D Liker små biler, fine å rulle rundt i Oslo med og 125 er sikkert en fryd å kjøre på landeveien. Men tar selvsagt i mot tips fra kunnskapsrike herrerVidar P skrev:Fingern; godt tenkt, og en plausibel leverandør. Men er ikke coupeen en chicky ride for damer? Tror du må slå på tråden en dag, for her ser jeg materiale å arbeide med!![]()
Liker den forden, sikkert et bra valg på rundt på småviene ved LysekilNikko03 skrev:Kjøpte meg en Ford Kuga i fjor og er umåtelig fornøyd. 4 hjulstrekk for de litt vanskelige plassene.
Også er den bygd på chassiset til Ford Fokus så den er passe stor på de litt trange plassene.
og 140 hesters diesel maskin skyver helt greit fra når det trengs![]()
Jeg er iallefall veldig fornøyd med den. Lettkjørt og behagelig på lengre turer. Har igrunn kun en negativ ting å si om den. Det er at den kan bli litt stumpete å kjøre med henger og tungt lass, men det er jo ikke noe jeg kjører rundt med hver dag så det er i grunn ikke noe problem.65finger skrev:Liker den forden, sikkert et bra valg på rundt på småviene ved LysekilNikko03 skrev:Kjøpte meg en Ford Kuga i fjor og er umåtelig fornøyd. 4 hjulstrekk for de litt vanskelige plassene.
Også er den bygd på chassiset til Ford Fokus så den er passe stor på de litt trange plassene.
og 140 hesters diesel maskin skyver helt greit fra når det trengs![]()
![]()
jepps. vi ringes i morgenHaavard skrev:Velkommen hjem.
Snakkes en dag.
Håvard
Takk for det baluba. Fint å få kamera tilbake og slippe forsikringsstyretbaluba skrev:Velkommen hjem igjen. Kjipt at du måtte reise uten din trofaste X1, men hyggelig at du fikk den tilbake igjen. Det er litt dumt når et kamera til 15 store bare forsvinner, men du har vel reiseforsikring mot slikt. Det er likevel noe med det å få sitt eget tilbake, synes jeg.
Godt poeng nb. Det området man har mest behov for 4WD er faktisk Frogner og Majorstua. Utrolig dårlig måkingnb skrev:Det er vinter. Kjøp med firehjulstrekk. Veldig kjekt når det skal lukeparkeres over brøytekanter i Oslo sentrum.
(jeg koste meg stort sist vinter når folk ikke klarte å lirke sine tohjulsdrevne Mercedeser og BMWer inn på Frogner, mens jeg i min kjipe Skoda Octavia ventet tolmodig til de gav opp og parkerte enkelt på første forsøk)
Jep,, og trange gater og folk legger snøen akkurat slik at de kommer seg ut med sin egen bil. Blir en fin, steinhard kant etter noen dager, da kommer virkelig firehjulstrekken til sin rett siden det ofte ikke er plass til å "ta sats" og få litt fart.65finger skrev:Godt poeng nb. Det området man har mest behov for 4WD er faktisk Frogner og Majorstua. Utrolig dårlig måking
Kul bil!baluba skrev:Det er ikke mye Fiat-DNA igjen i Abarth 695 Tributo Ferrari, og folket får ha meg unnskyldt når jeg mener at det er minst like femi å kjøre enhver BMW 1-serie. Derimot er det mye DNA fra Ferrari, og slikt er alltid til det gode. Godkjent guttebil for byfolk, er min konklusjon.
![]()
![]()
Ser ut som noe hentet fra et spill på en Playstation.65finger skrev:Kul bil!