forsterker til Vienna Acoustic Mozart Grand

havard

Medlem
Ble medlem
22.06.2009
Innlegg
15
Antall liker
3
Hei folkens.

Har nevnte høyttaler og er svært fornøyd. Resten av anlegget består av Densen beat 100 (60w) og Densen beat 400 plus (cd-spiller) med Nordost signal og høyttalerkabler. Forsterkeren begynner nok å bli sliten med durelyd (ikke i høyttaleren riktignok). Det nærmer seg tid for bytte ser jeg for meg og da lurer man jo voldsomt på hva man bør sjekke ut og eventuelt bytte til. Jeg tenker prisklasse 10 - 15 000. I utgangspunktet orienterer jeg meg mot nye produkter. Jeg er veldig fornøyd med type lyd nå, men ønsker å prøve noe annet enn Densen og det er behov for mer kontroll i bassen og gjerne litt mer punsh i mellomtone, men ikke noe overdrevet mellomtonetrøkk. Ellers ønsker jeg å beholde og forhåpentligvis ytterligere utbedre det detaljerte, luftige og troverdige lydbildet som jeg har i dag. Kom gjerne med formeninger om hva jeg bør se nærmere på og ikke minst om jeg bør gå for integrert, eller todelt forsterkerløsning. Sistnevnte oppleves som en spennende løsning som det kunne være artig å prøve ut. Takker for all respons!
 

Anfield

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.09.2004
Innlegg
926
Antall liker
42
Har selv hatt denne høyttaleren og kan klart anbefale Roksan Kandy K2 til denne. Koster kr 9.990,- hos www.soundplanet.no og er en kjempematch. Spiller som om den greit kunne kostet 5k mer.
 

havard

Medlem
Ble medlem
22.06.2009
Innlegg
15
Antall liker
3
Ja her var det et og annet og merke seg. Hva mener dere om Rotel i denne sammenhengen, og da todelt forsterkersett? Har gode erfaringer med Rotel fra tidligere tider og den nyeste serien (15-serien) SER hvertfall fin ut...

Noen som kan beskrive Primare litt? God pris på i30 hos soundgarden om dagen.
 
Topp Bunn