Ønsker anbefaling Forsterker til B&W CM9 s1

Xtrike

Hi-Fi interessert
Ble medlem
15.01.2015
Innlegg
91
Antall liker
30
Sted
Mjøndalen
Hentet et strøkent par B&W CM9 i dag og lurer litt på hva dere tenker om forsterker til disse? Ønsker meg en forsterker med nok krefter og digitale innganger. Detaljer, dynamikk og god stereo perspektiv er høyt på ønskelista.
Kan godt få anbefaleringer på både effektforsterkere og integrerte stereo forsterkere som dere mener holder mål!

Mvh
Fredrik
 

vrøvl

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.05.2009
Innlegg
943
Antall liker
308
Torget vurderinger
1
Rotel RA-1592 bør være en solid match, som har alt, som kan drive alt. Rotel og B&W blir laget på samme fabrikk i Taiwan, og de bruker hverandres produkter som referanse. Hvis 1592 er for mye av et beist, fins også den nedskalerte 1572 .

Hvis du er villig til å gå litt lenger utenfor allfarvei, vil jeg anbefale å ta en titt på JOB INTegrated. -
6 Moons review
 
Sist redigert:

t-roten

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.09.2015
Innlegg
2.773
Antall liker
10.589
Sted
London
Vet ikke om de faller utenfor da de ikke har digitale innganger, men B&W og Arcam er en kombinasjon jeg alltid har likt
En Arcam A39 eller A49 er flott

Et annet alternativ er SR250 - dette er en stereo AV forsterker, med alt av digitale og analoge innganger - inkludert HDMI
 

Xtrike

Hi-Fi interessert
Ble medlem
15.01.2015
Innlegg
91
Antall liker
30
Sted
Mjøndalen
Rotel RA-1592 bør være en solid match, som har alt, som kan drive alt. Rotel og B&W blir laget på samme fabrikk i Taiwan, og de bruker hverandres produkter som referanse. Hvis 1592 er for mye av et beist, fins også den nedskalerte 1572 .

Hvis du er villig til å gå litt lenger utenfor allfarvei, vil jeg anbefale å ta en titt på JOB INTegrated. -
6 Moons review
Rotel ra-1592 Er en veldig interessant forsterker, så det skal jeg sjekke ut nærmere! 1572 tror jeg blir i minste laget selv i en blokk leilighet med strenge regler på støy etter kl 23
 
Topp Bunn