Er det noen som har prøvd nyere Hegel som H300 og H360 på AP. Lest på utenlandsk forum at H30 skulle fungere veldig bra. Husker ikke hvilke model. Jeg er også på utkikk etter forsterker til AP
Hegel på AP? Hvis du leser litt på forumet, eller i denne tråden finner du fort ut at Hegel ikke passer. Prøv T+A, Dette blir ofte brukt i kombinasjon hos OHC. Jeg har hatt god erfaring med T+A, Atoll og Audio-GD på AP Virgo 3 og Virgo 5.Er det noen som har prøvd nyere Hegel som H300 og H360 på AP. Lest på utenlandsk forum at H30 skulle fungere veldig bra. Husker ikke hvilke model. Jeg er også på utkikk etter forsterker til AP![]()
Er det jeg har lest her inne at Hegel H200 og AP ikke er god kombo. Derfor jeg stilte spørsmål! Jeg henter i helgen et par Virgo 5. Og er derfor på utkikk etter forsterker. Har også lest at de trenger forsterker med mye krefter.Hegel på AP? Hvis du leser litt på forumet, eller i denne tråden finner du fort ut at Hegel ikke passer. Prøv T+A, Dette blir ofte brukt i kombinasjon hos OHC. Jeg har hatt god erfaring med T+A, Atoll og Audio-GD på AP Virgo 3 og Virgo 5.Er det noen som har prøvd nyere Hegel som H300 og H360 på AP. Lest på utenlandsk forum at H30 skulle fungere veldig bra. Husker ikke hvilke model. Jeg er også på utkikk etter forsterker til AP![]()
Ligger jo et par T+A Power plant forsterkere ute på finn til gunstig pris. Disse kan du selge fort videre igjen hvis det ikke passer. Da får du en smak av hva potensialet er..Er det jeg har lest her inne at Hegel H200 og AP ikke er god kombo. Derfor jeg stilte spørsmål! Jeg henter i helgen et par Virgo 5. Og er derfor på utkikk etter forsterker. Har også lest at de trenger forsterker med mye krefter.Hegel på AP? Hvis du leser litt på forumet, eller i denne tråden finner du fort ut at Hegel ikke passer. Prøv T+A, Dette blir ofte brukt i kombinasjon hos OHC. Jeg har hatt god erfaring med T+A, Atoll og Audio-GD på AP Virgo 3 og Virgo 5.Er det noen som har prøvd nyere Hegel som H300 og H360 på AP. Lest på utenlandsk forum at H30 skulle fungere veldig bra. Husker ikke hvilke model. Jeg er også på utkikk etter forsterker til AP![]()
Jeg vet Plinius fungerer på AP fra egne erfaringer og andres. Men er ute etter billigere alternativer.
Om ikke noe annet dukker opp er nok T+A et alternativ.Ligger jo et par T+A Power plant forsterkere ute på finn til gunstig pris. Disse kan du selge fort videre igjen hvis det ikke passer. Da får du en smak av hva potensialet er..
Dessverre har jeg ikke det annet enn at jeg prøvde en tidligere forsterker av EC (eci-2) som min bror hadde på Virgo 5, det funket ikke særlig bra. Var stort sett fin lyd men daaaaff bass..Om ikke noe annet dukker opp er nok T+A et alternativ.Ligger jo et par T+A Power plant forsterkere ute på finn til gunstig pris. Disse kan du selge fort videre igjen hvis det ikke passer. Da får du en smak av hva potensialet er..
Har du noen kjennskap til hvordan nyere EC fungerer?
Er litt nysgjerrig på den komboen da nyere EC skal ha en fastere bass. Men kun hørt det på Elac høyttalere.Dessverre har jeg ikke det annet enn at jeg prøvde en tidligere forsterker av EC (eci-2) som min bror hadde på Virgo 5, det funket ikke særlig bra. Var stort sett fin lyd men daaaaff bass..Om ikke noe annet dukker opp er nok T+A et alternativ.Ligger jo et par T+A Power plant forsterkere ute på finn til gunstig pris. Disse kan du selge fort videre igjen hvis det ikke passer. Da får du en smak av hva potensialet er..
Eldre Hegel passer ikke, men de har endret lyden mye på de nye, ville tru en 360 eller 590ville passemHegel på AP? Hvis du leser litt på forumet, eller i denne tråden finner du fort ut at Hegel ikke passer. Prøv T+A, Dette blir ofte brukt i kombinasjon hos OHC. Jeg har hatt god erfaring med T+A, Atoll og Audio-GD på AP Virgo 3 og Virgo 5.Er det noen som har prøvd nyere Hegel som H300 og H360 på AP. Lest på utenlandsk forum at H30 skulle fungere veldig bra. Husker ikke hvilke model. Jeg er også på utkikk etter forsterker til AP![]()
Strammere bass har de.. men langt ifra stramEr litt nysgjerrig på den komboen da nyere EC skal ha en fastere bass. Men kun hørt det på Elac høyttalere.Dessverre har jeg ikke det annet enn at jeg prøvde en tidligere forsterker av EC (eci-2) som min bror hadde på Virgo 5, det funket ikke særlig bra. Var stort sett fin lyd men daaaaff bass..Om ikke noe annet dukker opp er nok T+A et alternativ.Ligger jo et par T+A Power plant forsterkere ute på finn til gunstig pris. Disse kan du selge fort videre igjen hvis det ikke passer. Da får du en smak av hva potensialet er..
Du linket til brukt og tilbudssiden til OHC, ble ikke noe klokere av det
Har du TorErik fått testa ut kandidater på dine (var det) Virgo 3?Hva ble valget på dine virgo 5?
Har TorErikHva ble valget på dine virgo 5?
Beklager sen tilbakemelding.Hva mer har du testet, som du likte?