Forsterker til Audio Physic Tempo.

biovitt

Medlem
Ble medlem
07.06.2005
Antall liker
0
Sted
Jessheim
Hei,
Noen som har forslag til forsterker til dem..?
Det skal være deilig og behagelig lyde. ca 20k
Rommet er ca 35 kvm.

Takk.
Biovitt

H

Homarhus

Gjest
Hegel H 200, eller Krell Kav 400xi, T+A
Burmester Rondo. Det er forsterkere jeg har hørt. Ja! ikke glem Bladelius Thor.  :)
Ville også prøvd Achupase 213. eller Bryston sin intregrerte 100 watter.

Sundance_Pete

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.12.2005
Antall liker
1
Tempo bør vel matches med en forsterker som er temmelig rund i kantene hvis man skal ha sjans til å oppnå "deilig og behagelig lyd"?

biovitt

Medlem
Ble medlem
07.06.2005
Antall liker
0
Sted
Jessheim
Takk for alle svaret.
Vi (min bror) skal til OHS for å høres med Krell 400 (tilbud). Håper at vi får til den lyden som vi ønsker oss.

Hilsen, Biovitt

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Antall liker
1
Slenger meg på her og er frekk nok til å anbefale det jeg bruker selv: DK Design VS 1. Bruker nå noen Golden Dragon rør i denne, og i forhold til ditt krav om "deilig og behagelig" så vil denne absolutt være en verdig kandidat. Du bør gjøre deg selv den tjenesten å ta turen til Elnor på Majorstuen i tillegg til OHC.

Edit: Min kommentar om rør er knyttet til at dette er en hybrid forsterker m rør i forforsterkeren.

biovitt

Medlem
Ble medlem
07.06.2005
Antall liker
0
Sted
Jessheim
Slenger meg på her og er frekk nok til å anbefale det jeg bruker selv: DK Design VS 1. Bruker nå noen Golden Dragon rør i denne, og i forhold til ditt krav om "deilig og behagelig" så vil denne absolutt være en verdig kandidat. Du bør gjøre deg selv den tjenesten å ta turen til Elnor på Majorstuen i tillegg til OHC.

Edit: Min kommentar om rør er knyttet til at dette er en hybrid forsterker m rør i forforsterkeren.
Tusen takk, Jetman
Skal gjøre det i dag eller på mandag.

Biovitt

Topp Bunn