Forslag til sub?

pengelek

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.06.2009
Antall liker
59
Torget vurderinger
17
Har kjøpt meg et par bokhylle høytalere med 1 stk 4" fulltone i vær høytaler. De drives med en fatman iTube. Har tenkt å kjøpe en sub til dette oppsettet. Jeg ønsker at den er så liten som mulig i fysisk str, og den trenger ikke skremme naboene, kun ta over for høytalerene når det går dypt + litt ekstra trøkk. Har vurdert 8" til XTZ men denne kan ikke kobles til forsterkeren min, og jeg synes 10" som kan det blir litt overkill. Noen forslag? Kan jo også nevne at jeg ønsker å holde prisen til rundt 2000 +/- noen hundrelapper.

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
Tror nok du må opp i pris for å få noe som funker. B&W har et bredt sortiment. Har selv en PV fra merket, men prisen er vel rundt 13 k :'(.

pengelek

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.06.2009
Antall liker
59
Torget vurderinger
17
oct skrev:
Tror nok du må opp i pris for å få noe som funker. B&W har et bredt sortiment. Har selv en PV fra merket, men prisen er vel rundt 13 k :'(.
Tror kansje du har misforstått litt.. Jeg trenger litt ekstra i bunnen. Dette er ikke high end til mange titusener, tror derfor jeg ikke trenger en sub til 13 k.

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
Det er greit. misforståelser kan oppstå.

pengelek

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.06.2009
Antall liker
59
Torget vurderinger
17
oct skrev:
Det er greit. misforståelser kan oppstå.
:) Meningen med dette stereo anlegget er at det skal låte betraktelig bedre en vanlig docking stasjon med innebygd høytaler, noe det allerede gjør uten sub. Men vil nok låte enda bedre med en liten sub i bunnen. Er det noen som har forslag til en liten, rimelig og "god" iforhold til prisen?

pengelek

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.06.2009
Antall liker
59
Torget vurderinger
17
Bra forslag:) Tar gjerne imot fler forslag!

Topp Bunn