Forslag til ny hurtigknapp

K

knutinh

Gjest
Vi har "Vis uleste innlegg siden forrige besøk." og "Vis nye svar på dine innlegg.".

Hva med en knapp som heter "Vis innlegg du har deltatt i", som henter ut innlegg brukeren har deltatt i, sortert med nyeste først, uavhengig av om nye uleste svar har kommet?

-k

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Hva med "Vis nye svar på dine innlegg" som ligger helt øverst på siden til høyre. Den viser alle tråder du har deltatt i, og som har nye innlegg.

uavhengig av om nye uleste svar har kommet
Du kan jo også gå inn på "rediger profil" og trykke på siste innlegg fra deg selv. Da får du opp alt med sortering av de nyeste først.

Mvh
Høvdingen

K

knutinh

Gjest
Høvdingen skrev:
Du kan jo også gå inn på "rediger profil" og trykke på siste innlegg fra deg selv. Da får du opp alt med sortering av de nyeste først.

Mvh
Høvdingen
Aha. Det visste jeg ikke.

Spørsmålet mitt blir da:
Er det stemning for å legge denne knappen til sammen med de to andre som alltid er tilgjengelig?

-k

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
knutinh skrev:
Høvdingen skrev:

Mvh
Høvdingen
Aha. Det visste jeg ikke.

Spørsmålet mitt blir da:
Er det stemning for å legge denne knappen til sammen med de to andre som alltid er tilgjengelig?

-k
Ja, jeg har savnet en slik knapp. Jeg var ikke klar over denne muligheten som Høvdingen opplyste om, og da er den vel etter min mening litt for godt gjemt, for jeg har lett etter den.

Jeg kunne også tenke meg at en slik oversikt viste emner istedenfor innlegg, slik at man kunne se når det sist var kommet inn svar etc. altså samme type opplisting som man får ved de andre nevnte knappene ("Vis nye svar på dine innlegg" og "Vis uleste siden forrige besøk").

Topp Bunn