Ønsker anbefaling Forslag til lyd i hagestue?

Barbaresco

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
2.915
Antall liker
575
Jeg vil gjerne ha gode forslag til lyd i hagestuen. Opprinnelig tenkte jeg på fastmonterte aktive høyttalere med Bluetooth AptX så som System Audio Saxo 5 Active trådløs. Men etter å ha logget opp til 47 grader C i løpet av mai, fikk jeg betenkeligheter mht levetid, pluss synlighet for tyver. Kanskje det er best å ha noe flyttbart.

Alternativer: Naim Mu-so, Naim Mu-so Qb, Geneva AeroSphère Large, B&W Zeppelin Wireless, Peachtree deep blue 2, .....

Hva tror dere?
 

Barbaresco

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
2.915
Antall liker
575
Bumper denne, ingen anbefalinger så langt.

I mellomtiden fant jeg klar anbefaling på Naim Mu-so Qb fra Karl Erik Sylte, Audiophile.
Det blir vel den da, men Zeppelin har den fordelen at den kan henge på veggen.
Naim har kulhets-faktoren på sin side.
 

Barbaresco

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
2.915
Antall liker
575
Ja, den med gult nebb var der i går. Har ikke fått anlegg der ute ennå. Noen gode råd?
 

Barbaresco

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
2.915
Antall liker
575
Spiller Klipsch Stadium bare høyt og skrikete, eller kan de også brukes til roligere musikk?
 

Regasus

Medlem
Ble medlem
12.04.2016
Innlegg
18
Antall liker
19
Torget vurderinger
5
Svigerfar har en Mu-So. Låter storveis og har meget fin betjening via appen. Støtter Spotify/ Tidal, lokalmedia, nettradio osv. Ikke minst så føles den ut som en premium produkt også. Herlig volumbetjening...
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.154
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Electrokompaniets trådløse høyttaler virker å låte ganske bra også. Har bare hørt dem spille som stereopar, men de få minuttene jeg hørte det var overbevisende. Jeg har også hørt Muso, og syntes den fylte opp rommet med varm og fyldig lyd som få andre systemer i prisklassen. Et stereopar fra Electrokompaniet koster omtrent det samme som Muso, og jeg ville kanskje gått for den løsningen hvis det var meg.
 
Topp Bunn