Spiralis skrev:
OldBoy skrev:
Eller han hører kanskje til dem som frekventerer forsvarets overskuddslagre og kjøper seg en utrangert stridsvogn i ny og ne?
Hadde vært gøy det. Men fruen blånekter!? :-\ ??? :-[
Har sett på både en slik en
og en slik en:
Kan du forstå hvorfor hun ikke vil ha en av dem,eller begge stående i innkjørselen?
Ikke til å forstå.
Har siklet på en slik selv. Burde gjøre underverker i rushtrafikken om morgenen. Tenke seg til å kunne mose bil etter bil, der de står i kø en tidlig morgenstund.
Med litt regelmessig bruk kunne jeg ganske sikkert ha bidratt til et stadig økende overskuddslager av styrestag på billigsalg til vår venn montesi. Ja forsåvidt til alle som trenger det.
For ikke å snakke om at forsikringsselskapene måtte ansette ekstrahjelp på skadeavdelingene sine.
Og apropos forsikring: Det kan godt hende at montesi står seg på å bruke kaskoen sin. Spørs hvor langt opp på bonusskalaen han er kommet. Hvis bare delene kommer på 20.000, og vi legger til arbeid, verkstedmateriell (det er alltid verkstedmateriell på disse regningene), smusstillegg og hva vet jeg, pluss moms på alt sammen, kan dette bli svære greier. Kanskje til og med nok til å bruke forsikringen. Da jeg kræsjet, var jeg så heldig at jeg hadde hatt toppbonus i mange nok år til at jeg ikke fikk bonustap i det hele tatt. Men nå må jeg vente i 5 år før jeg er tilbake igjen der jeg var, og kan tenke på en ny skade.