Diverse Forsikring av kostbare high end anlegg

PederP

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.04.2019
Innlegg
4.722
Antall liker
14.359
Sted
Nordvest på Jæren
Torget vurderinger
2
Lo favør, super innboforsikring inkludert idiot forsikring. Hvis jeg fem seks sempel skulle snuble med et halvlitersglass i hånden og tømme det ned i forsterkeren så dekkes dette (minus egenandel) 😁
Og fratrekk for alder. Om forsterkaren er nokre år, så er det ikkje sikkert det blir så mykje.
 

Sevald

Avviker.
Ble medlem
27.02.2005
Innlegg
7.129
Antall liker
17.130
Sted
Aksdal, Rogaland
Torget vurderinger
1
Lo favør, super innboforsikring inkludert idiot forsikring. Hvis jeg fem seks sempel skulle snuble med et halvlitersglass i hånden og tømme det ned i forsterkeren så dekkes dette (minus egenandel) 😁
Samme her. Dyr pu til 30k. Ødelagt kløfingret barn. Nada problem. LO favør dekket dette. Lav egenandeler. Til og med reise fra Haugesund til Oslo for å montere den på spilleren. Ingen fratrekk for alder.
 

Jim I Hendriksen

Krisestab konsulent
Ble medlem
06.04.2019
Innlegg
6.343
Antall liker
9.241
Jeg betaler litt ekstra for anlegget, alt er da spesifisert i polisen med navn/serienummer og nypris. Plater og tape er også med og da med ca. antall.
 

Andreas-M

Hi-Fi interessert
Ble medlem
08.06.2008
Innlegg
82
Antall liker
78
Sted
Finnmark
Lo favør, super innboforsikring inkludert idiot forsikring. Hvis jeg fem seks sempel skulle snuble med et halvlitersglass i hånden og tømme det ned i forsterkeren så dekkes dette (minus egenandel) 😁
Har en sak fra tidligere i år, innbo topp dekket ikke :(
 
Topp Bunn