L
lark
Gjest
Alle opplever vi vel at anlegget ikke låter som det skal. Er det innbilning eller realitet?
|
Aldri så ille at det ikke kunne ha vært verre, sier nå jeg.Jurassic skrev:Hvis jeg ender opp med ei dame som ikke katta kunne dratt med hjem en lørdagskveld går det ikke an å si at hun ser søt ut sammenlignet med Moskva-Marit.
Fanden også! La avstemmingen inn på feil sted. Kan den flyttes til HIfi generellt?slowmotion skrev:Hva i all verden har dette med kabler å gjøre, mon tro? :
Stemte forøvrig "aldri".
![]()
Eller off topic.lark skrev:Fanden også! La avstemmingen inn på feil sted. Kan den flyttes til HIfi generellt?slowmotion skrev:Hva i all verden har dette med kabler å gjøre, mon tro? :
Stemte forøvrig "aldri".
![]()
Hva er galt med Moskva-MaritJurassic skrev:Hvis jeg ender opp med ei dame som ikke katta kunne dratt med hjem en lørdagskveld går det ikke an å si at hun ser søt ut sammenlignet med Moskva-Marit.
Låter det bra hvis man drar ut alle kabler ???BT skrev:Klart det hører hjemme under kabelhjørnet!
Hvis anlegget spiller dårlig er det bare å trekke ut kablene så låter det ikke dårlig lenger... ;D
Helt enig. Det gikk nok litt fort i svingene. Men tror du ikke at de aller fleste her på forumet forstår hva jeg mener likevel? ;DOmega skrev:Mesteparten av tiden
Forøvrig så har tittelen på tråden og overskriften/valgene på avstemmingen motsatt mening! Mildt sagt LITT forvirrende. :![]()