Fornøyd med anlegget?

C

Cyber

Gjest
Ja det tror jeg du har rett i. Hos meg låter det varmt og snilt. Liker det slik nå kanskje som en motreaksjon på Focal? Jungson har denne signaturen og en viss grad Creek.

Ja ProAc-Tor er skummel. Hold avstand, ikke la han være i nærheten av lommeboka :mad:

Beina mine skjelver og øynene står på stilker... ahhh må ha noe nytt igjen; BEDRE!!!!! Alltid BEDRE.

Høyttalerne må få bli men jeg har lyst til å sjekke ut andre spillere og evnt. effektforterker. men jeg bør vente... veeeente..... nei må jeg? Ahh større lønninger takk.. jeg er blitt syk :p

Hvem er egentlig utfordrene til D15 med like ufarget lyd?
Hehe, så lenge var det fred i heimen :)
 
O

omholt

Gjest
Stort sett veldig fornøyd med anlegget, men ikke tilfreds med rommet. Her ligger det et stort potensiale.
 

janb

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.03.2003
Innlegg
937
Antall liker
2
I dag ser det sånn ut:

Pioneer PD 06/Classé 47.5/Classé CA301/Gallo Ref 3.1

Detter er mitt ønske oppsett pt:

Squeezbox transporter/Classé 47.5/Classé CA301/Gallo Ref 3.1

- regner med at min bruk av cd som kilde snart er historie... :)
 

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Innlegg
2.174
Antall liker
38
Sted
Trondheim
Ja, jeg er relativt fornøyd. Det er underholdende å høre på musikk - og det er det viktigste. Men, jeg har jo hørt bedre lyd da, og man er vel ikke helt i mål før det spiller bedre enn anleggene til venner og bekjente.. :) Så om jeg ikke visste bedre ville jeg antakelig hvilt på mine laurbær. Jeg ønsker meg faktisk mer av alt, men 1.pri. er enda bedre oppløsning - over hele fjøla - og mer smekk nedover. Siden dette koster penger må man prioritere under dette igjen. Så først skal jeg samle cash og mot til en bass-absorbent (type «diger» siden det er temmelig langt nede i bassen jeg har problemer). Ny forsterker (sannsynligvis et rent effekttrinn) er antakelig neste tiltak (avhengig selvsagt av effekten på tiltak nr. 1).
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Det er jo egentlig livsfarlig å ytre at man er fornøyd, kan det se ut som....But here goes! Etter tiår med oppgraderinger, blindspor, famling og annet grisedyrt tjafs må jeg bare innrømme at jeg er ekstremt og befriende fornøyd. Aldri har jeg hatt en sånn sammenheng, tilstedeværelse, dynamikk, musikalitet og skala i heimen. Endelig! Men så, da audiofil-nirvana bare var en kort kabellengde unna, begynte det selvfølgelig å koke og boble i et rør. Sukk. Fram med kortet igjen. Noen som har en kvartett med 300B til salgs, eller?
 
Topp Bunn