FORMEL/KALKULATORSAMLING

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
14.612
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
hva med et sted på sentralen der man kunne samle formler, linker til ONLINE kalkulatorer og andre "verktøy",nyttige for både DIY´ere og andre hifi-entusiaster?
synes selv det hadde vært veldig nyttig,istedet for å google hver gang man trenger noe
eller er det bare meg? :eek:
mvh
Leif

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
Flott ide som støttes fullt ut
Mvh Jan I

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Forøvrig er ideen om en samling av slike ressurser helt topp.
Da slipper man å surre rundt på nettet forøvrig og skaffe seg mer eller mindre korrekte opplysninger.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
LMC skrev:
hva med et sted på sentralen der man kunne samle formler, linker til ONLINE kalkulatorer og andre "verktøy",nyttige for både DIY´ere og andre hifi-entusiaster?
synes selv det hadde vært veldig nyttig,istedet for å google hver gang man trenger noe
eller er det bare meg? :eek:
mvh
Leif
Det er i utgangspunktet ingen dårlig ide, men hvem hvilke linker vi skal ha i denne rubrikken? Hvis det skal ligge i en rubrikk på f.eks. forsiden, så kan det være maks 20 linker, og det er helt greit for meg, men da får dere komme med forslag til hvilke linker som er de viktigste. Hvis dere ønsker flere linker så må vi lage en sticky tråd.

Ps: jeg har tatt bort alle de tullete innleggene da de bare forstyrrer debatten. "Kommentarer og hjelp til forumet" er ikke det samme som Off-Topic Hjørnet.

Mvh
Høvdingen

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
14.612
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
lag en link/snarvei på forsiden til underkategori "formelsamling" så legger alle inn sine bidrag der med heading for hva som inneholdes på siden linken refererer til
mvh
Leif

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
LMC skrev:
lag en link/snarvei på forsiden til underkategori "formelsamling" så legger alle inn sine bidrag der med heading for hva som inneholdes på siden linken refererer til
mvh
Leif
Mmm, nei, den ideen likte jeg ikke. En enkelt link som kun linker videre til formelsamling. Da kan vi like gjerne opprette en egen kategori under vår linkeside. Denne er faktisk veldig oversiktlig og grei, og her kan vi lage en kategori som heter formelsamling. Du kan videre bookmarke den aktuelle side på linkesiden slik at du kommer direkte til listen. Dette høres for meg ut som et bedre forslag.

Enten det, eller vi plukker ut 10-15 linker som legges i en boks, men jeg ser at det kan være vanskelig å bli enige om hvilke linker som skal benyttes.

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
14.612
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
your´re the man! 8)
da støtter jeg alt.1
"make it happen" ;D
mvh
Leif

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
kategori er laget, og direktelink er: http://www.hifisentralen.no/linker/index.php?c=52

Det er forløbig ingen linker i kategorien, men du/dere må da sende inn linker via dette skjemaet: http://www.hifisentralen.no/linker/submit.php

I dropdown menyen velges: Nyttlige linker til kalkulatorer, formler m.m.

Etterhvert som linker blir sendt inn vil jeg godkjenne dem, og etterhvert har vi en bra oversikt som kan favorittmerkes i din browser. Da slipper du å google hver gang du trenger en nyttlig link.

Mvh
Høvdingen

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
14.612
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
knall!
takk for at du viser at det går an å utvikle sidene og at beslutningsprosessen ikke er for lang
mvh
Leif

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Jeg har lenge vært interessert i å bygge opp en linke-side som kan inneholder tusennvis av linker, og vi har en løsning som kan inneholde uendelig med kategorier og linker + at det ligger en grei søkemotor og RSS feeds fra de ulike kategoriene.

Hvis flere hadde sendt inn linker så tror jeg vi kan bygge opp en linkesamling som vil være veldig nyttig for veldig mange.

Hele poenget er å skape oversikt, og hvis en kategori med formelsamling vil hjelpe enkelte så er det et steg i riktig retning for disse sidene.

Topp Bunn