Formel 1 er igang

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.650
    Antall liker
    10.217
    Enn så lenge ser jo dette verre ut enn fjoråret. Nå har jo til og med Perez nok kraft til å kjøre fra alle. Utenom én, selvsagt. Og han ene er jo bare enda mer suveren enn i fjor.
    Dette er vel bare sånn passe kult, eller?
     

    Rudi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Innlegg
    7.531
    Antall liker
    7.623
    Sted
    Ute i skauen i Østfold.
    Torget vurderinger
    38
    ....... da kan man vel egentlig konkludere med at 2024 sesongen er over og at under de neste 23 løpene blir det mer spennende og se lim størkne på bordet........ ikke sånn for og være negativ altså ........ :LOL:
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.493
    Antall liker
    84.340
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Ja la oss dømme 2024 sesongen nord og ned etter første løp og alt er bare dritt. Om man heller ønsker å se maling eller lim tørke, så gjør gjerne det. La oss heller gjøre opp status når alle 24 løp er kjørt! Noe annet blir bare tåpelig.
     

    Rudi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Innlegg
    7.531
    Antall liker
    7.623
    Sted
    Ute i skauen i Østfold.
    Torget vurderinger
    38
    Ja la oss dømme 2024 sesongen nord og ned etter første løp og alt er bare dritt. Om man heller ønsker å se maling eller lim tørke, så gjør gjerne det. La oss heller gjøre opp status når alle 24 løp er kjørt! Noe annet blir bare tåpelig.


    Dæven og strippa du er for litt humoristisk sans.
     

    Rudi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Innlegg
    7.531
    Antall liker
    7.623
    Sted
    Ute i skauen i Østfold.
    Torget vurderinger
    38
    Er bare realistisk.

    Du pålegger andre meninger de ikke har eller har yttret og du overser med vilje en smiley som forklarer en lett sarakstisk tone overfor det opplagte som vises allerede i det første løpet......... mitt innlegg skulle forestille og være en lett sarkastisk fornøyelighet over at første løpet egentlig viste frem en enda større dominans enn hva fjorårets åpningsløp fra Redbull viste og at som en av kommentatorene på Vsport sa.... total Redbull domionans også denne sesogen later det til og bli og at det fort kan bli veldig kjedelig når "kampen" er om 3dje plassen.
     
    • Haha
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.493
    Antall liker
    84.340
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Du pålegger andre meninger de ikke har eller har yttret og du overser med vilje en smiley som forklarer en lett sarakstisk tone overfor det opplagte som vises allerede i det første løpet......... mitt innlegg skulle forestille og være en lett sarkastisk fornøyelighet over at første løpet egentlig viste frem en enda større dominans enn hva fjorårets åpningsløp fra Redbull viste og at som en av kommentatorene på Vsport sa.... total Redbull domionans også denne sesogen later det til og bli og at det fort kan bli veldig kjedelig når "kamper" er om 3dje plassen.
    Whatever. La oss se hvorledes dette utvikler seg før vi lager en fasit for hvordan 2024 sesongen blir. Ikke verre enn det.
     

    Sevald

    Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Innlegg
    7.105
    Antall liker
    17.049
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Er det bare meg, eller var det mere reklame under sendingen i dag til viasat enn i 2023?
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.493
    Antall liker
    84.340
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Er det bare meg, eller var det mere reklame under sendingen i dag til viasat enn i 2023?
    Opplevde ikke mer reklameinnslag enn i fjor, men akkurat i ettermiddag, kom den svært upassende ifbm forbikjøringer fra bla Hamilton.
     

    Sevald

    Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Innlegg
    7.105
    Antall liker
    17.049
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Opplevde ikke mer reklameinnslag enn i fjor, men akkurat i ettermiddag, kom den svært upassende ifbm forbikjøringer fra bla Hamilton.
    Kanskje bare innbilninger. Såg løpet på iPad med dårlig dekning og dermed oppløsning, slik at det ble vanskelig å følge med på spilt screen under reklame.
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.493
    Antall liker
    84.340
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Kanskje bare innbilninger. Såg løpet på iPad med dårlig dekning og dermed oppløsning, slik at det ble vanskelig å følge med på spilt screen under reklame.
    For fattigluser som meg, så opplevde jeg ikke noe mer reklame på Viasport1 enn vanlig
     

    tjua

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Innlegg
    2.309
    Antall liker
    1.743
    Sted
    Bergen
    Usikker på det med reklame, det er jo endel reguleringer på det. eneste mulighet er å måle, tid mellom reklamepausene samt lengden på de
    Det som er sikkert er at Viaplay går med milliard underskudd, og dette må tas inn en eller annen måte;
    enten høyere abonnentpris, eller
    mer reklame, eller
    selge rettigheter til andre selskap
    eller en kombo av alle disse

    Kan antagelig fastslå at Viaplay har bommet på betalingsviljen, eller evnen, hos sine antatte kunder. De har jo kjøpt opp det meste av de "store" rettighetene.
    Eller er det noe annet?

    Forøvrig ser det ut til å bli kjempespennende fra plass 3 og bakover
    Har Sainz endelig oppdaget at han faktisk deltar i F1? Dette er vel noe av det beste kjøreløpet han har prestert?
    Klarer McLaren til å utvikle seg videre på samme måte som ifjor?

    F2, Hauger, tror han må se seg om etter en annen serie å kjøre i.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.493
    Antall liker
    84.340
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Har Sainz endelig oppdaget at han faktisk deltar i F1?
    Synes at Sainz jr allerede i fjorårssesongen viste hvem som hadde guts og race pace i Ferrari. I mine øyne burde Leclerc ryke i stedet for Carlos, selv om sluttresultatet i 2023 viste noe annet. Han prøvde i hvertfall
     
    Sist redigert:

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.493
    Antall liker
    84.340
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Så kan man spørre seg om Red Bull virkelig trenger Christian Horner, all den tid "alle" mener at 2024 sesongen allerede er kjørt 😉
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.493
    Antall liker
    84.340
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Artig å se JeyKey (Jamiroquai) på "gridden" og ikke minst en særdeles "pløsete" Jeremy Clarkson! Jo da, vi blir eldre.
     

    tjua

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Innlegg
    2.309
    Antall liker
    1.743
    Sted
    Bergen
    Det stemmer nok (ihvertfall ifjor), men den kanalen trur jeg koster litt xtra
    Kan også legge til at det som oftest også er en helt annen lydopplevelse på den dersom man har et par høytalere ikring rommet..
    Tipper at Viaplay nok kunne tenkt seg at ALLE abonnerer på denne. Det hadde nok hjulpet på bunnlinja
     

    Multikanal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    1.484
    Antall liker
    904
    Sted
    Nordfjordeid
    Torget vurderinger
    1
    Kan også legge til at det som oftest også er en helt annen lydopplevelse på den dersom man har et par høytalere ikring rommet..
    Tipper at Viaplay nok kunne tenkt seg at ALLE abonnerer på denne. Det hadde nok hjulpet på bunnlinja
    Jeg har Viaplay Total og da får jeg V Sport kanalene via parabol på kjøpet. Formel 1 sendes med 5.1 lyd på UHD kanalen.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.139
    Antall liker
    9.463

    • 10:29 Verstappens far ut mot Red Bull-sjefen: – Spiller offeret
      Jos Verstappen, far til regjerende Formel 1-verdensmester Max, langer ut mot Red Bulls lagsjef Christian Horner. Verstappen senior mener situasjonen er uholdbar og at Horner må gå av.
      Det sier han i et intervju med Daily Mail, dagen etter at Max Verstappen sørget for seier i sesongåpningen i Bahrain.
      – Det er anspent er mens han forblir i posisjon, sier Jos Verstappen til Daily Mail.
      – Laget står i fare for å bli revet i filler. Det kan ikke fortsette som det er. Det vil eksplodere, fortsetter han.
      Det var TV 2 som omtalte saken først i Norge.
      Det har stormet rundt Christian Horner den siste tiden. Han ble anklaget for upassende oppførsel mot en kvinnelig ansatt, men Red Bull, som undersøkte saken, konkluderte med at Horner kunne fortsette i jobben. Siden skal en rekke meldinger og bilder, angivelig skrevet av Horner, ha blitt lekket.
      – Han spiller offeret, når det er han som forårsaker problemene, sier Verstappen.
      Ifølge Daily Mail hevder Horner-siden av saken at Verstappen senior kan ha stått bak lekkasjene, noe nederlenderen selv avviser.
      – Det gir ikke mening. Hvorfor skulle jeg gjøre det, når Max har det så bra her?, spør Verstappen.
    Sportsnyheter – NRK Sport – Sportsnyheter, resultater og sendeplan



    Brann i rosenes leir.
     

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.620
    Antall liker
    2.742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Jeg velger å tro at han gjør det. Han får ikke bestemme min tolkning!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn