Det er nok bare kamuflasje for "dirty tricks" knappen...
Det er nok bare kamuflasje for "dirty tricks" knappen...
Om du så hele sesongen, så kunne du sett hvor tett det egentlig var. Selv om en var "enestående". Om det blir " ENDA TETTERE" så kan det slå alle veier. Nå etter andre dags testing, så ligger mange langt foran fjorårets vinner! Så følg med, dette blir spennende!”Enda tettere“? 2023 var vel den mest dominante sesongen fra én fører og ett team noensinne.
Vi får vel ikke endelig svar før neste lørdag, Ferarri var like raske/raskere enn RB på one lap, men slet med racepace i fjor.Har fulgt med litt sporadisk i går og litt i ettermiddag (i opptak) og det ser foreløpig ut som om Charles Leclerc er den som foreløpig er raskest på testøktene. Hvor mye man skal legge vekt på disse treningstidene er heller usikkert, men de viser jo en trend. Kan dette borge for en enda mer tettere konkurranse enn i 2023? Dette lover bra så langt.
Alonso som løper etter Toto med med sin tyskskrevne CV på slutten der...Skråblikk ifbm 2024 sesongen
Håper og tror at Carlos Sainz får et sete i Haas, Williams eller Sauber og kan styrke et av disse lagene. Lance er "låst" og det samme er Tsunoda (pga Japan/Honda koblingen til Red Bull/RB) Kan et ellevte team i form av US/Fittipaldi, lage store omveltninger i hvem som kjører hvor? Det blir veldig spennende framover. Jeg får ikke sett løpet "live" søndag, men skal se det i etterkant. Gleder meg til ny sesong og nye fighter!Alonso som løper etter Toto med med sin tyskskrevne CV på slutten der...
Blir spennende til helgen!
Ellers kunne jeg ønsket at det kom inn noen nye førere. Liam Lawson burde fortsatt i AlphaTauri, nå RB. Jeg ser ikke for meg verken Ricciardo eller Tsunoda som fremtidige verdensmestere. Hulkenberg og Magnusson, modne for pensjon, få inn noen ungdommer. Haas har uansett ingenting å tape og starter fra bunnen.
Og så Lance da...Uten faren ville han vært ute nå.
Nei, men kanskje Mick Schumacher allerede er inne i varmen og blir Russell førstefører i teamet?Er det helt utenkelig at Carlos Sainz haver i Mercedes?
Ikke utenkelig iflg panelet i podcasten til David Coulthard. Men man ser også for seg at han kan være et naturlig valg når Audi kommer inn i F1, med tanke på Sainz sr. sin årelange forbindelse med merket.Er det helt utenkelig at Carlos Sainz haver i Mercedes?
Løpet går på Lørdag...Jeg får ikke sett løpet "live" søndag, men skal se det i etterkant. Gleder meg til ny sesong og nye fighter!
Ja, du har helt rett. Da får jeg sett "Live" tusen takk!Løpet går på Lørdag...
Godt å slippe alle spekulasjoner, da er det bare å se fremover til treninger, kvaliker og løp for F123 fra og med i morgen tidligChristian Horner fortsetter som Red Bull-sjef
Christian Horner (50) fortsetter som teamsjef for Formel 1-giganten Red Bull Racing.www.vg.no
Jeg skulle ønsket å si det samme, men er redd det dukker opp mere. Ingen røyk uten ild osv… Men la oss glede oss over at ventetiden er over. Endelig løpshelgGodt å slippe alle spekulasjoner, da er det bare å se fremover til treninger, kvaliker og løp for F123 fra og med i morgen tidlig
Var ingen selvfølge at Max fikk P1 i kveld. Det var utrolig jevnt, men hva skjedde med de gode taktene til Mercedes?Det ser ut til å ver litt meir jevnt i år, sjølv om Max topper lista på første kvalifisering.