Forhandleres private anlegg?

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.246
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
Har tenkt på det noen dager nå...
Det er veldig mange som er flinke til å legge ut bilder av sine egne anlegg, og jeg har også inntrykk av at dette er noe folk setter pris på å se/lese.

Lurer derfor på hvorfor det ikke er flere av forhandlerne som legger ut bilder av og info om sine egne private anlegg?
Komponenter de selger vil en jo til enhver tid kunne finne frem til ved å besøke hjemmesider, butikker osv...
Eller kan det være slik at der er forhandlere som besitter i privat eie komponenter som er langt unna det de til daglig pusher... ;)

mvh
Proffen

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.246
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
Håper det ikke er spørsmålet i seg selv.... ;D
....for det er stilt med utgangspunkt i at mange forhandlere har både kunnskap om og innsikt i mange produkter andre kanskje bare har lest om i hifiblekker....

mvh
Proffen

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.246
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
room skrev:
kanskje de ikke tar med seg jobben hjem?
DET er seff mulig, men min opplevelse er jo mange ganger at det er entusiaster, som bokstavelig talt jobber med hobbyen sin........

Vel, vel, det var nå bare en undring. Og det hadde jo vært morosamt om det avstedkom en eller annen form for aktivitet! ;D

mvh
Proffen

room

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2008
Antall liker
382
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
0
Proffen skrev:
room skrev:
kanskje de ikke tar med seg jobben hjem?
DET er seff mulig, men min opplevelse er jo mange ganger at det er entusiaster, som bokstavelig talt jobber med hobbyen sin........

Vel, vel, det var nå bare en undring. Og det hadde jo vært morosamt om det avstedkom en eller annen form for aktivitet! ;D

mvh
Proffen
kunne jo seff parkert et ;) i forrige innlegg.

Men forhandlere i bransjen er nok over gjennomsnittet opptatt av god lyd så det står nok gode anlegg i de fleste hjem vil jeg tro,

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.246
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
room skrev:
Men forhandlere i bransjen er nok over gjennomsnittet opptatt av god lyd så det står nok gode anlegg i de fleste hjem vil jeg tro,

....og kanskje er det just derfor det finnes så masse uforløst i form av bilder, info, erfaringer, inntrykk og synspunkter...?

mvh
PRoffen

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
5.643
Torget vurderinger
1
Skomakerens barn?

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.246
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
pedal skrev:
Skomakerens barn?
Nope, i alle fall ikke 100%... ;D
Er rimelig trygg på at jeg ikke ville blitt noen copycat... Men jeg kunne lært mye...

Mvh
Proffen

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.058
Torget vurderinger
1
Forhandlere har også behov for å ha et privatliv. Da er det greit å å la jobb være jobb, og prioritere det man må hjemme. Dessuten, som forhandler spiller man seg litt i hjel siden behovet i stor grad dekkes på jobb.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.663
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
bjornh skrev:
Forhandlere har også behov for å ha et privatliv. Da er det greit å å la jobb være jobb, og prioritere det man må hjemme. Dessuten, som forhandler spiller man seg litt i hjel siden behovet i stor grad dekkes på jobb.
Det å vere diskenspringar i ei CD-sjappe, er noko av det verste eg kan tenkje meg. Det einaste som kan vere verre, er bruktplateseljar.....tenk så mykje tvilsamt kvardagen består av, og kor lite ork du har når du kjem heimatte....
Ein kompis vart profesjonell hifiskribent for nokre år sidan. Stor stas, fyrste året. Deretter.....

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.058
Torget vurderinger
1
Man møter i alle fall mye forskjellige folk.... ;D

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Audiophile-Arve skrev:
bjornh skrev:
Det å vere diskenspringar i ei CD-sjappe, er noko av det verste eg kan tenkje meg. Det einaste som kan vere verre, er bruktplateseljar.....tenk så mykje tvilsamt kvardagen består av, og kor lite ork du har når du kjem heimatte....
Ein kompis vart profesjonell hifiskribent for nokre år sidan. Stor stas, fyrste året. Deretter.....
For meg ble det noe av det samme å bli musikkskribent. Helt kult de første årene, men så begynte det å slite. Enda verre ble det å jobbe i studio. Da hørte jeg bare på musikk hjemme for å holde meg orientert om hvordan andre gjorde det i min samtid. Helt grusomt. Tror nok endel hifi-pushere har det på samme måte. Svein i Boahs Kopervik endte opp med et minianlegg fra Onkyo til slutt.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Alle liker ikke å ta med seg jobben hjem, nei...

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Kanskje denne heller burde vært lagt under 'Hifi generelt inkludert bransjeaktører'?

Topp Bunn