Hei!
Jeg skulle hatt ett par Adire Audio Extremis 6.8, men så langt ser det dårlig ut når det gjelder norske forhandlere!
Hadde vært greit om det hadde vært mulig med en enklere deal enn madaboutsound.com, da frakten kan bli noe uønsket stor?
Jeg skulle hatt ett par Adire Audio Extremis 6.8, men så langt ser det dårlig ut når det gjelder norske forhandlere!
Hadde vært greit om det hadde vært mulig med en enklere deal enn madaboutsound.com, da frakten kan bli noe uønsket stor?

