forforsterker til unison

argh

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.04.2006
Innlegg
716
Antall liker
0
Hei
Har handlet en unison dm effektforsterker.
Leter etter en forforsterker til denne, helicon 400 og atoll cd-100.

http://www.unisonresearch.com/unico/unicoDM.asp

Siden jeg også har et fullt surround sett, er jeg ute etter en med prosessor loop.
Jeg er dårlig til dra rundt og lytte på all verdens hifi duppedipper, så jeg lurte på om noen av dere har noen gode match til denne effektforsterkeren? ::)


Jeg har noen allternativ som virker lovende.
Densen b-200/b-250
c-j pv14/pv15
VTL TL 2,5

Nye forslag motaes med takk.
 

argh

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.04.2006
Innlegg
716
Antall liker
0
Det er kansje ikke så dumt, har alt Lector CDP-7T i kikkerten som neste oppgradering.
 

argh

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.04.2006
Innlegg
716
Antall liker
0
Begge er hybrider, begge er fra italia.... Det burde være muligheter for at dette kunne fungere bra sammen?
 
T

tst

Gjest
Jeg tror nok dette vil spille bra sammen, og det som er fint med Zoe er at du kan bruke så og si alle smårør som finnes. Dermed få tunet lyden slik du vil ha den.Zoe er ikke hybrid.
 

argh

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.04.2006
Innlegg
716
Antall liker
0
Noen som forhandler denne i Norge, vet at stereofil og norsk hifi senter har lector, men det står ingenting om zoe. Det var da helst prisen jeg er på utkikk etter.
 
T

tst

Gjest
ja jeg er sikker for jeg har akkurat kjøpt min der, men de har ikke alle merkene på sida. du får ringe .
 

argh

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.04.2006
Innlegg
716
Antall liker
0
Hvordan effekttrinn bruker du sammen med denne?
Har den balanserte utganger?
Argh, hvorfor er det som regel bare bilde av fronten.
 

argh

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.04.2006
Innlegg
716
Antall liker
0
Da vart det en Lector ZOE, var jo ikke noe og lure på siden det var det eneste forslaget :-*

Tror jeg skulle ha den her i morgen, kjenner at det kribbler i kroppen nå.
 
A

Antonx

Gjest
Jeg henger meg på her med en liten digresjon; har noen hørt Unison Unico SE? Hvordan låter den?
 
Topp Bunn