Forbilledlig salgsannonse

Status
Stengt for ytterligere svar.

Steen

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2005
Antall liker
2.072
Hei
Vet ikke om dette hører hjemme i denne kategori, men synes jeg vil linke til en annonse her på sentralen 5. april, som var en fornøyelse å lese. Kort, informativ, lite høytflyvende, og ikke minst to gode bilder. Her er det mye å lære for andre.
Steen

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
45.502
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Steen skrev:
Hei
Vet ikke om dette hører hjemme i denne kategori, men synes jeg vil linke til en annonse her på sentralen 5. april, som var en fornøyelse å lese. Kort, informativ, lite høytflyvende, og ikke minst to gode bilder. Her er det mye å lære for andre.
Steen
ja tenk hvis alle annonser hadde vært av dette kaliberet,meget bra.

mvh

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Den mangler vesentlig info. Nemlig bosted til eier og kontaktinfo foruten mulighet til å sende pm. Irriterer meg ofte over at dette mangler i annonser på sentralen. Spesielt bosted synes jeg er viktig. Mer aktuelt å kjøpe noe som man kikke på og hente.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.027
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
orso skrev:
Den mangler vesentlig info. Nemlig bosted til eier og kontaktinfo foruten mulighet til å sende pm. Irriterer meg ofte over at dette mangler i annonser på sentralen. Spesielt bosted synes jeg er viktig. Mer aktuelt å kjøpe noe som man kikke på og hente.
Enig, i og med at det mangler tlf.nr, så er også GuleSider utelukket...

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Sant nok. Kunne godt tenkt meg den spilleren der, hvis finansene var på plass for tiden. Men jeg hadde ikke giddet å kjøpe den hvor som helst i landet. Så interessert er jeg ikke, men det hadde fristet voldsomt hvis det stod et av mine hjemsteder i annonsen.

maxmekker

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.03.2005
Antall liker
350
Torget vurderinger
2
????? Når ble yttringsfriheten inndratt i Norge??? Skal det være et spesielt oppsett på annonser burde det ligge en mal som det bare er å fylle ut nødvendig data i. Personlig så mener jeg at folk får legge ut ting slik som dem ønsker, så lenge det ikke støter eller er direkte feil. De fleste oppgir det en trenger slik at en kan kontakte om noe er uklart.

Men da er dette bare mine synspunkter.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.574
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Direkte linking til annonser er ikke tillatt jfr. regelverket.

Les regelverket før dere lager tråder og innlegg.

Tråden stenges og flyttes også til en mer egnet kategori.

Burde vært unødvendig men regelverket finnes her:
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=17889.msg575915#new

6 ) Det er ikke tillatt å selge produkter, linke til annonser som inneholder salg eller fortelle om noen som skal selge et produkt til en gitt pris på selve forumet. Ønsker du å informere en venn eller en annen bruker om et salg som finnes på f.eks. bruktbørsen kan du sende en PM. Det er heller ikke tillatt å reklamere etter produkter som ønskes kjøpt på selve forumet. Årsaken til regelen er at innleggene vil bli stående i flere år, og slike innlegg vil da fort miste sin verdi, og vil også derfor bli enten stengt eller fjernet. Den rette plassen for kjøp/salg er bruktbørsen.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp Bunn