|
Nei, laptop. Hele! siden er fylt av annonsen. Må gå inn på et forum for å komme videre.mteinum skrev:Er det iPod Touch du bruker som surfebrett? Ser helt greit ut på mac'en her.
Ikke hos meg - bruker du Tullenett Jallaexplorer som nettleser kanskje (jeg har Opera og ser helt fint ut her)lars_erik skrev:Nei, laptop. Hele! siden er fylt av annonsen. Må gå inn på et forum for å komme videre.
Jepp. Men skal uansett ikke være slik.nb skrev:Ikke hos meg - bruker du Tullenett Jallaexplorer som nettleser kanskje (jeg har Opera og ser helt fint ut her)lars_erik skrev:Nei, laptop. Hele! siden er fylt av annonsen. Må gå inn på et forum for å komme videre.
Nå, så da ser jeg ikke syner, altså. Det er heller ikke første gangen OHC har kuppet innloggingen slik.Holmium skrev:Samme her.
Samme hos meg også - ingen syner altså. Bare høyst irriterende.lars_erik skrev:Her er siden som kommer opp etter at jeg har logget inn.
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?action=dlattach;topic=57068.0;attach=227812;image
Dette gjelder i dag også.lars_erik skrev:Da har Oslo Hificenter kuppa Sentralen igjen 8)
Når jeg logger meg på, kommer en annonse fra OHC og tar hele siden. Ikke første gang dette skjer.
Enig!nb skrev:Straff som fortjent om man bruker IE. Egentlig burde dere hatt buksevann, så vær glad for at dere slipper med en helsides annonse
(klikk på kompabilitetsvisningsknappen rett til høyre for adressefeltet, så forsvinner det muligens)