For mange "avdelinger"?

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.514
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Hei, dette er absolutt ikke ment som direkte kritikk til forumet. Men ;D er det flere enn meg som synes at det kan bli litt vel mange valg på forumet?
Legger selvsagt merke til at det er kommet noen flere seksjoner med kabler, teknikk, surround etc.

Synes fora som jeg frekventerer som gjør det samme blir mer og mer uinteressante å følge.

Men mulig majoriteten mener motsatt av meg.
Høvdingene gjør nok dette for at flest mulig blir fornøyd.
Til lags åt alle kan ingen gjera.... :-/

akto

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.10.2005
Antall liker
49
Sted
Akershus
Finnes det ikke noe mulighet for en funksjon som heter "vis nye innlegg". Det er det på de andre stedende jeg henger på, og det er helt genialt...

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.427
Torget vurderinger
2
Når nye HFS kommer i feb/mars 2006 vil "vis nye innlegg" være tilstede.

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.306
Torget vurderinger
1
Hei, dette er absolutt ikke ment som direkte kritikk til forumet. Men  ;D er det flere enn meg som synes at det kan bli litt vel mange valg på forumet?
Legger selvsagt merke til at det er kommet noen flere seksjoner med kabler, teknikk, surround etc.

Synes fora som jeg frekventerer som gjør det samme blir mer og mer uinteressante å følge.

Men mulig majoriteten mener motsatt av meg.
Høvdingene gjør nok dette for at flest mulig blir fornøyd.
Til lags åt alle kan ingen gjera.... :-/
Tiltredes.
En viss tematisk grov inndeling er nok nødvendig og å foretreke, men for mange varianter over temaet blir veldig fort uhensikstmessig separatisitisk og uoversiktelig. Meningsbrytning er på mange måter eksistensgrunnlaget for slike nettsteder, og separatismen vil underminere dette.

imho

mvh
KJ

masterandp

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2004
Antall liker
0
Re: For mange "avdelinger&amp

Når nye HFS kommer i feb/mars 2006 vil "vis nye innlegg" være tilstede.
Siden det først nå er blitt så populært med så mange avdelinger på forumet, hvorfor ikke opprette en egen avdeling for bildetråder også?

Mye greiere når alle disse er samlet på ett sted... ;) ;D ;D

Slik som det er nå må en leite rundt... Og til slutt forsvinner de bare i haugen av andre "vanlige" innlegg...

(vet dette har vært oppe før, men det er jo en stund til feb/mars 2006  ::) )

K

Konrad_Johnsen

Gjest
Re: For mange "avdelinger&amp

Siden det først nå er blitt så populært med så mange avdelinger på forumet, hvorfor ikke opprette en egen avdeling for bildetråder også?

Slik som det er nå må en leite rundt... Og til slutt forsvinner de bare i haugen av andre "vanlige" innlegg...

JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA

Dette må vi gjøre NÅ ;D ;D ;D

Ikke tenk på upload av bilder og sånt nå, bare få en egen avdeling.

Pliiiiiiiis!!

R

K

Konrad_Johnsen

Gjest
Ellers er jeg positiv til endringene.

HFS har vært et bedrøvelig sted nå i det siste.

kabel, kabel, kabel, jeg er drittlei!

R

juster

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.11.2003
Antall liker
26
Torget vurderinger
1
Ellers er jeg positiv til endringene.

HFS har vært et bedrøvelig sted nå i det siste.

kabel, kabel, kabel, jeg er drittlei!

R
Er enig her, fler innleg, meninger og entusjasme(sikkert feil stavet) om kabler en om musik som egentlig er hoved målet, mener jeg nå ;)

masterandp

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2004
Antall liker
0
Re: For mange "avdelinger

Ikke det nei ??? ::)

Ser ikke helt problemet med å opprette enda en kategori i tillegg til alle de andre som ble opprettet nettopp. ;)

Til og med "Multikanal" hadde jo sin egen avdeling en liten stund her, selv om den nå er slettet, og jeg tror jeg trygt kan si at det er mange flere bildetråder på dette forumet enn stoff om mulikanal (ikke et vondt ord om multikanl, bare som en sammenligning... ::))

Jeg vet temaet har vert oppe før i flere/mange tråder, og at dere vil vente til "det nye forumet" kommer, men nå har jo dette dradd litt ut ifra de "opprinnelige" oppgitte tider til feb/mars 2006... :p (ikke for å mase altså)

Så dette er/var bare et lite ønske i en tid da det virket som dere var "veldig" rause med å opprette nye avdelinger... Men jeg skal selvfølgelig respektere deres avgjørelser angående egen avdelig for bildetrråder.

Men som sagt av RoDa så trenger en jo ikke å implementere noen form for opplasting av bilder elller noe annet fancy, bare lage en egen avdeling... (eller er det kanskje derfor dere faktisk vil vente slik at noe slikt kan bli implementert og ferdig testet? Ikke vet jeg...) ::)

Det blir uansett en relativt stor jobb å finne igjen alle bildetrådene som finnes på dette forumet og flytte de over i en slik avdeling når denne en gang måtte bli opprettet/implementert.... ;) (noen som melder seg frivillig... hehe ::))

Edit: Og med dette har jeg postet min 251 melding og er over i den gjeve kategorien: Overivrig-entusiast... hehehe

Topp Bunn